Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stationär dvd brännare

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-04-03 09:13

Någon som vet en bra stationär dvd brännare (en sån som man köper istället för video) som har data anslutning (firewire/usb2) och funkar ihop med mac/pc med Toast/Nero?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-03 12:37

Jag har en Philips DVR890 med FireWire in och är väldigt nöjd med den. Kör ut film från Final Cut direkt till spelaren vilket är väldigt praktiskt. De har nog uppdaterat modellerna nu, men anledningen till att jag valde Philips var att den spelar in och upp med väldigt fin bildkvalitet. Skulle jag köpa nytt idag blev det troligtvis en Panasonic med hårddisk. Jag tittade mycket på Smartson innan jag köpte.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-04-03 19:23

Inte riktigt...

Ursprungligen av Earth:

Jag har en Philips DVR890 med FireWire in och är väldigt nöjd med den. Kör ut film från Final Cut direkt till spelaren vilket är väldigt praktiskt. De har nog uppdaterat modellerna nu, men anledningen till att jag valde Philips var att den spelar in och upp med väldigt fin bildkvalitet. Skulle jag köpa nytt idag blev det troligtvis en Panasonic med hårddisk. Jag tittade mycket på Smartson innan jag köpte.

Inte riktigt det jag var ute efter. Jag vill kunna bränna filer också, dvs använda den som en extern dvd brännare med toast eller pcs nero exempelvis.

Finns det överhuvudtaget?
Jag har inte lyckats hitta någon. Nån som vet?

1
Bevaka tråden