Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förhandlingar, affärer och avtal

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Här är vägbeskrivningen, illustrerad med foton och kartor för bil, buss och tåg.

http://www.sickla.info/

Enjoy!

Vi ses om några timmar!

Mitt telefonnummer: 0709-66 01 99.

/Ola

  • Medlem
  • 2004-03-23 14:15

Tjena, jag åker från city kl 18. Beror väl på trafiken om jag blir sen eller tidig.

Håller en enklare presentation cirka en timme, så tar vi gemensam diskussion kring aktuella frågeställningar eller tidigare erfarenheter ni kan tänkas ha.

MVH

Nu har vi haft träffen och det var jättetrevligt. Fyra personer förutom mig dök upp och lyssnade på många goda råd från Tomas (tby) som på 2.5 timmar gick igenom större delen av Upphandlingsprocesen ur båda köpare och säljares perspektiv. Mycket intressant och värt att höra. Stort tack till Tomas som ställde upp! (Om ni behöver någon som kan hjälpa till med en upphandling eller utbilda säljare, så kontakta Tomas.)

Representerat i gruppen fanns även:
* Musikproducent och jingelmakare
* Blivande konsult i utveckling av affärssystem/lösningar mha fria programvaror
* Konsult med projektledning och projektstyrning för stora företag
* Konsult i upphandling för stora företag
* Skojig liten skäggig utvecklare av administrativa affärssystem och databaserade webbplatser

Tack för att ni kom!

Vi diskuterade om någon hade tid/lust och ork att skriva en liten sammanfattning, men tyvärr var det ingen av oss som hade kunde just nu, kanske senare. Mycket jobb att sammanfatta 2.5 h diskussion.

/Ola

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-03-23 21:52

Kul att det blev lyckad! Ola, jag hoppas att mitt meddelande kom fram (ringde din mobil ca 17.30). Tycker inte om att ställa in med kort varsel men det var för min del lite exceptionella omständigheter.

Ditt meddelande kom fram ordentligt. Tack för att du hörde av dig.

Förbaskat att man slumrat den senaste veckan. Det här hade varit kul att vara med om! Kommer det några fler roliga initiativ av samma kaliber får ni gärna slå på stora djungeltrumman. Kanske jag inte är lika döv då som nu...

Bevaka tråden