Surround

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-08 17:44

Är på jakt efter högtalare som jag ska koppla in till min ibook. Har kommit på att det är lite onödigt att köpa datorhögtalare och surroundhögtalare till tv:n eftersom jag ändå tittar på dvd och sådant genom datorn...

Någon som har ett tips på några bra högtalare till datorn som då även duger riktigt bra till att titta på film och spela musik med? Alltså bra högtalare och inte bara bra för att vara datorhögtalare...

Ursprungligen av oskarrr:

Är på jakt efter högtalare som jag ska koppla in till min ibook. Har kommit på att det är lite onödigt att köpa datorhögtalare och surroundhögtalare till tv:n eftersom jag ändå tittar på dvd och sådant genom datorn...

Någon som har ett tips på några bra högtalare till datorn som då även duger riktigt bra till att titta på film och spela musik med? Alltså bra högtalare och inte bara bra för att vara datorhögtalare...

Sony har några mindre surroundsystem utan DVD men med förstärkare som låter bra för runt 3000 spänn. Sedan har ju Yamaha Logitech och Creative labs aktiva system i den prisklassen som är betydligt mer välljudande än normala "dator högtalare"

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-03-08 18:51

http://hifiklubben.se/iz.asp?id=3|p|240|240|4...

Och en ok reciver... sen kan du ha hemmabio hela kvällarna...

1
Bevaka tråden