Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med syncning med Palm III, hjälp?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-05 18:22

se längre ner

Senast redigerat 2004-03-06 10:35

Det funkar men jag säger bye bye palm. Använder inte mina längre. Jag har ändå alltid med mig datorn och iSync är oslagbart....

Vem vill köpa en Tungsten?

fan, vinet slog till, jag menar iCal

  • Oregistrerad
  • 2004-03-06 10:34

Jag får inte min Palm III att synca med min dator (iBook, med OS X Panther), någon som kan hjälpa mig?

MVH//André

  • Oregistrerad
  • 2004-03-06 10:43

De sa la inte va nåa dimme?
Tryck i Palm-programvaran, ladda ner iSync Palm Conduit, gör de inställningar som står i hjälpen och boom så syncas det.
Om du redan har gjort det här så vete tusan vad som är fel.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-06 10:53

Får det inte att synca, nån som kan hjälpa mig?

MVH//André

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-03-11 02:12

Om du har en tredjepartsadapter så blir det lite krångligare. Jag hade en som jag köpte på Clas Ohlson, som helt enkelt inte hade någon drivrutin under X. Så jag fick köpa en till. Surt. Men det blrv ju fortfarande mindre än Palms adapter...

Nåväl, hur ligger det till?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-11 17:34
Ursprungligen av hgus:

Om du har en tredjepartsadapter så blir det lite krångligare. Jag hade en som jag köpte på Clas Ohlson, som helt enkelt inte hade någon drivrutin under X. Så jag fick köpa en till. Surt. Men det blrv ju fortfarande mindre än Palms adapter...

Nåväl, hur ligger det till?

3:e parts adapter?
Vad pratar ni om?

  • Oregistrerad
  • 2004-03-11 17:07

Mmm, min adapter e köpt på Clas Ohlson med : (, lite surt om man måste köpa en till, jaja, va d köpte du, hgus, för nån annan?

MVH//André

  • Oregistrerad
  • 2004-03-11 18:06

3:e parts adapter är i det här fallet en adapter som omvandlar serial-port till USB. En adapter som varken hör till Apple's eller Palm's originalsortiment.

1
Bevaka tråden