Billig mus i vår hufvudstad?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-02 19:20

Ska till Stockholm i helgen och tänkte då passa på att köpa en mus till min relativt nyinköpta ibook g4.
Hade först tänkt gå förbi Macoteket men sen såg jag att det inte direkt ligger sådär jätte centralt.

Någon som har ett tips på var jag kan hitta en bra och bilig mus med helst tvåknappar och scrollhjul i de centrala delarna av Stockholm?

Macoteket Store inte centralt? Inga dåliga krav du har!

Nära Sergels Torg/Hötorget finns:
Mycom, PUB-huset
InLife, Sveavägen
Åhlens, Sergels Torg
PC SuperStore, Klarabergsgatan alt. Sveavägen
OnOff, Sveavägen/Hötorgsskrapa 3(?)
Siba, Kungsgatan
Elgiganten, Kungsgatan

• Oregistrerad
  • 2004-03-02 20:13

ja men spånga är ju läskigt långt ute

• Medlem
  • 2004-03-02 20:19

Macoteket store ligger på Birgerjarlsgatan. OK, det är varken PÅ Stureplan, eller på plattan, men centralt är det.

• Oregistrerad
  • 2004-03-02 21:02
Ursprungligen av stfm:

Macoteket store ligger på Birgerjarlsgatan. OK, det är varken PÅ Stureplan, eller på plattan, men centralt är det.

Ja det var väl det jag tyckte! men på hemsidan står det ju Finspångsgatan 54 B
163 53 Spånga. Det var därför jag inte ansåg att det låg särskilt centralt. . .

och apropå den andra sortens mus så måste jag nog erkänna att jag försökte få till en liten rubrik som även kunde passa in på en sådan, men men... har väl inte en liten komiker inom mig

Ursprungligen av oskarrr:

Billig mus i vår hufvudstad?

Hrm.. vet inte om det är rätt forum att ställa en sån fråga i, men Malmskillnadsgatan var väl känd för det förr....

(förlåt, kunde inte låta bli)

Ursprungligen av Johan Arvidsson:

Hrm.. vet inte om det är rätt forum att ställa en sån fråga i, men Malmskillnadsgatan var väl känd för det förr....

Hahahah, jag skulle _precis_ skriva samma sak. Kanske t.o.m. letat efter nån lagom snuskig länk.

Ciryon

Ursprungligen av Johan Arvidsson:

Billigt är det inte i varje fall skulle tro att dom som säljer tar uppemot 1000 spänn för att släppa till....Då köper jag hellre en från microsoft eller logitech och vet då att den är så gott som fri från sjukdomar och så gynnar jag ingen tveksam hallick...

• Oregistrerad
  • 2004-03-03 11:21
Ursprungligen av xplane:

Billigt är det inte i varje fall skulle tro att dom som säljer tar uppemot 1000 spänn för att släppa till....Då köper jag hellre en från microsoft eller logitech och vet då att den är så gott som fri från sjukdomar och så gynnar jag ingen tveksam hallick...

Vill inte ens tänka på hur du hade tänkt dig få ut samma sak av en microsoft-mus som en moskva-mus . . . jaja
detta tråd har för länge sedan spårat ur

• Oregistrerad
  • 2004-03-02 20:59

:-)...

Jag var i Stockholm för några månader sedan och köpte ett USB2-kort till min PM G3:a hos Clas Ohlson. De säljer även bra A4Tech-möss. Drivisar finns på

http://www.a4tech.com/en/download1.asp

Var CO låg minns jag inte, men det var "inne i smeten" nånstans i nåt affärskomplex. Kolla deras hemsida. De har även andra tillverkares möss, men om det finns unika mac-drivisar till dem i såna fall vet jag inte, men en vanlig tvåknapparsmus med scroll passar förmodligen rätt bra med OS X iallafall. CO har ju öppet köp...

1
Bevaka tråden