Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

inWarehouse sponsrar 99mac

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Från och med idag har vi även inWarehouse som sponsor - 99mac får ett par procent på all försäljning som går igenom vår sajt. Deras macportal har det mesta.

http://99mac.se/vbindex.php?id=141

Kommentera gärna nedan!

Trevligt! Gillar inWarehouse. De har allt och lite till. Trevligt med fina samarbeten!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-02-27 07:33

Skojigt ! Kan bli ett toppen samarbete på lite lång sikt !

Lycka Till.

Handla på.

Inwarehouse är en hyvens firma!

Tror att medlemmarna på sweclockers har något gemensamt storkundsavtal och får några procent rabatt men då är det ju bättre att skänka de pengarna till 99 istället.

Ursprungligen av David Molarin:

Inwarehouse är en hyvens firma!

Tror att medlemmarna på sweclockers har något gemensamt storkundsavtal och får några procent rabatt men då är det ju bättre att skänka de pengarna till 99 istället.

Det stämmer och jag håller faktiskt med

Ursprungligen av David Molarin:

Inwarehouse är en hyvens firma!

Tror att medlemmarna på sweclockers har något gemensamt storkundsavtal och får några procent rabatt men då är det ju bättre att skänka de pengarna till 99 istället.

Jag har kontaktat inWarehouse om ett liknande avtal där vi BÅDE får rabatt och en provis till 99mac - vi får se vad som svarar

Skojj Grattis Martin.

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2004-02-27 11:29

Jag har aldrig handlat hos InWarehouse, trots att de har trevliga kataloger och en trevlig hemsida, och ibland konkurrenskraftiga priser. Anledningen? Jo trots 3-4 olika frågeställningar om vad jag skulle behöva köpa, som ställts mailväg, så har jag _aldrig_ fått ett enda svar. Är man då inte 100% säker på exakt vad man behöver för t ex ram-minne så tar man sina affärer någon annanstans. I mitt fall Macoteket.

Senast redigerat 2004-02-27 12:10
Ursprungligen av iggy:

trots 3-4 olika frågeställningar /.../ har jag _aldrig_ fått ett enda svar

Samma här. Dessutom har dom slutat skicka mig Mac-katalogen, och börjat skicka PC-katalogen istället. Detta går tydligen inte att ändra på trots att jag har ändrat i min kundprofil plus skickat tre mejl...

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2004-02-27 12:11
Ursprungligen av Monkeyboy:

Samma här. Dessutom har dom slutat skicka mig Mac-katalogen, och börjat skicka PC-katalogen istället. Detta går tydligen inte att ändra på trots att jag har ändrat i min kundprofil plus skickat tre mejl...

Komiskt! Det hände mig också, att jag bara fick PC-katalogen, trots att jag inte alls var intresserad av den! ) Men vad gjorde det? Det tog bara ett par kataloger innan den slutade kommer också :rolleyes:

  • Medlem
  • 2004-02-27 12:01

Kul, jag köper det mesta i dataväg hos dem. De är snabba och har bra priser. Ska lägga det på minnet när det blir dags för ipod mini

Är det pga. denna nyheten som Inwarehouse aktie har gått upp 7,42 % idag?
i sådanafal grattis igen till er båda.

http://info.avanza.se/dsr/aktieroptioner/kurslistor/aktie.jsp?isin=SE0000517591

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-27 14:30

Hur kommer det sig att 99Mac inte fortsätter upplägget med Apple Store? Eller kommer ni att köra båda samtidigt?

Vi kommer köra så många samarbeten som möjligt - vi kämpar ju för att hålla 99mac gratis trots att kostnaderna ökar hela tiden. När vi var några hundra pers och mest "softade" här på forumet var det ju inga problem - men vi ökar nog till 10.000 medlemmar i år och det drar bandbredd som tusan.

1
Bevaka tråden