Var köper jag G5:an?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-02-23 18:17

Jag vill ha en dubbelpropp, utan strul, gärna över disk så jag har nån att prata med om det skulle bli problem... Lägsta priset med mest tillbehör... Är det i göteborgstrakten är det ett plus... typ.

• Oregistrerad
  • 2004-02-23 18:30

Jag vet inte var den heter, men det finns en macbutik i göteborg.

EDIT:
Det där var kanske inte så mycket till hjälp men här finns en tråd som tipsar om en massa butiker i Göteborg och det finns en lista till från Apple med återförsäljare här.

• Medlem
  • 2004-02-23 18:33

Macforum kanske? Dom brukar dock vara ganska så dyra. Men om du visar vad burken kostar på andra ställen så kanske du kan snacka ner priset till en skön nivå.

/majk

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-23 18:37

24.996:- + moms över disk på PC Superstore (sorry Mac ÅF). *Grön av avund*

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-02-23 18:52
Ursprungligen av Earth:

24.996:- + moms över disk på PC Superstore (sorry Mac ÅF). *Grön av avund*

Hmm... det är samma som macoteket... (?)

• Oregistrerad
  • 2004-02-23 19:00
Ursprungligen av Jonaz:

Jag vill ha en dubbelpropp, utan strul, gärna över disk så jag har nån att prata med om det skulle bli problem... Lägsta priset med mest tillbehör... Är det i göteborgstrakten är det ett plus... typ.

Tyck du borde ha ett schuckert samtal med han på berget på andra sidan gatan - men han hade väl iofs. mest överskott på 1,8-single…

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-02-23 19:22
Ursprungligen av Pär:

Tyck du borde ha ett schuckert samtal med han på berget på andra sidan gatan - men han hade väl iofs. mest överskott på 1,8-single…

Mmm... har hintat över ICQ men vill inte vara en tjatmoster -Schuckert, var är du??

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-23 19:51

Det är ju förstås inte så att jag rekommenderar elektronikkedjor med personal som inte kan ett jota om Mac, men du pratade ju om Göteborg. Om inte det är viktigt kan du ju bara jämföra priser och ÅF på macbarometern.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-02-23 19:52

Tackar!

• Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2004-02-23 20:22

Inte över disk men kan det här 2x1.8GHz erbjudandet vara av intresse..? 1001:- billigare än Apple Store

http://www.inwarehouse.se/pb.asp?src=3&sku=e658353

• Medlem
  • International user
  • 2004-02-23 20:37

Kanske onödigt vetande, men AppleStore Norge är billigare än AppleStore Sverige.
Standard 2x2 i Sverige: SEK 31.495,00
Standard 2x2 i Norge: SEK 28.191,20

Använde http://kurser.tv2.no/Nettavisen/iwt.dll/Forex för valutaomräkning.

• Medlem
  • 2004-02-23 23:17

Jag tycker att SOS-data verkar vara bra att ha att göra med. Jag vet iofs inte vad de tar för din maskin men de verkar vara mer trevliga än personalen på Macforum. Om du vill köpa över disk så är det ett bra alternativ.

Hmm... dalbloom har en intresant tanke... men säljer dom verkligen över gränsen... vore intresant att höra OM detta vore möjligt eller om det skulle stupa på tull-avgifter och göra allt avsevärt mycke dyrare.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-02-23 23:30
Ursprungligen av Olle@mac.com:

Hmm... dalbloom har en intresant tanke... men säljer dom verkligen över gränsen... vore intresant att höra OM detta vore möjligt eller om det skulle stupa på tull-avgifter och göra allt avsevärt mycke dyrare.

Om man inte hälsar på släkten i Oslo & shoppar där? Om man kopplar upp den blir den väl begagnad?

1
Bevaka tråden