Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Modem - Resandefot

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-02-23 12:15

Tjenare!

Sitter på telia adsl här hemma, men så har jag ju nu skaffat bärbar dator och vill kunna dra till polare eller sommarstugan och logga in och surfa.

En kund han har Tele2 Distance kopplat med i sitt ISDN-konto. Då kan han surfa i hela världen.

Jag kollat lite på Tiscalis och Tele2s "surfa gratis" abonnemang där man inte betalar någon månadsavgift utan bara surftiden.

Sen hörde jag nu att man skulle kunna surfa på sitt telia adsl abonnemang via V90 också, skall kolla närmare på det.

Någon som vet nåt om sånt här? För- och nackdelar? Tips!

//Nicklas

Jag har ett Telia Internet 020-abonnemang som jag använder när jag reser. Är väldigt smidigt om man bor på hotell och vill koppla upp sig utan att bli skinnad.

Konto informationen du får i ditt Telia DSL abonnemangs paket kan mycket riktigt andvändas för 'vanlig' uppringt internet. Du får då ett tilllägg på din DSL kvartals räkning som säger att du har andvänt uppringt internet X antal minuter och summan läggs då på den totala DSL abbonemangs avgiften..

//ZZZ

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-02-23 13:20

Ringde telia och visst skulle de funka, man ringer upp nummer: 020-33 33 55 och sina vanliga login.
Lite synd är att man kan inte va inloggad hemma på adsl:et hemma och även på modem samtidigt.

1
Bevaka tråden