Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bli gästskribent - vinn 500kr i veckan

Tråden skapades och har fått 55 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Björnström:

Det är inte en "bug" det är en "unimplemented feature"

Kort sagt - knappen leder ut i cyberspace just nu. Namnet på författaren får han skriva dit själv under nyheten om det är en gästskribent.

Jo jag vet. Men just nu står det bara "Gästskribent" och inte namnet. Även om det är ifyllt.

Sju nyheter presenterade på en lördag - det är lite mer än vanligt för att vara 99mac.

Ikväll delar vi ut vårt första presentkort á 500kr exkl moms - det finns fortfarande tid att både skriva, publicera och vinna presentkortet - vi har endast fått in ett fåtal gästnyheter så vinstchanserna är goda!

Martin:

Får jag fråga varför du har en länk till Berettas manualer i Safari? Har du en? Är det så du får till dina intervjuer med t ex Oscar Bjers?

Ursprungligen av Marcus Holmer:

Martin:

Får jag fråga varför du har en länk till Berettas manualer i Safari? Har du en? Är det så du får till dina intervjuer med t ex Oscar Bjers?

Jag tar jägarexamen i vår faktiskt och det är mycket att lära sig!

  • Oregistrerad
  • 2004-02-23 11:16
Ursprungligen av Björnström:

Jag tar jägarexamen i vår faktiskt och det är mycket att lära sig!

Va f#&%n!!! Det får du ju inte göra!!!!!! Utan mig!

Nu sjunker du på min kompislista... :eek:

Ursprungligen av Björnström:

Jag tar jägarexamen i vår faktiskt och det är mycket att lära sig!

Det har tydligen hänt en hel del sedan jag tog jägarexamen......
På den tiden gick det faktiskt bra utan Beretta Manuals!!

// Danne

Jag kan berätta att alla nyheter som lanseras imorgon är redan upplagda och i "schedule" i redaktionssystemet. Jag kan avslöja när dom släpps:

07.00
08.00
09.00
10.00
12.00
14.00

(sen kommer det nog något som vi släpper 1600 och 1800)

  • Avstängd
  • 2004-02-23 01:21

smidigt va?

Om någon känner att det vore både kul och smidigt att skriva små nyheter och nyhetstips via vår OS X klient kan ni väl säga till...

Ursprungligen av Björnström:

Om någon känner att det vore både kul och smidigt att skriva små nyheter och nyhetstips via vår OS X klient kan ni väl säga till...

Till

/CX

Till.

Ett tips: Skriv en eller ett par bra gästnyheter först så att vi får se vad ni går för!

http://99mac.se/redax/

Ursprungligen av Björnström:

Ett tips: Skriv en eller ett par bra gästnyheter först så att vi får se vad ni går för!

http://99mac.se/redax/

Hmmm... Jag försökte skriva en enkelt lite grej om ett Sharewareprogram, men får svaret "Column 'custom3' cannot be nul" när jag rycker på sändknappen. Alla fält är ifyllda....

Har jag missat något?

/CX

Ursprungligen av Charles Xavier:

Hmmm... Jag försökte skriva en enkelt lite grej om ett Sharewareprogram, men får svaret "Column 'custom3' cannot be nul" när jag rycker på sändknappen. Alla fält är ifyllda....

Har jag missat något?

/CX

Jag ropar på Arvid - så ska det ju inte vara. (och så var det inte igår)

Ursprungligen av Charles Xavier:

Hmmm... Jag försökte skriva en enkelt lite grej om ett Sharewareprogram, men får svaret "Column 'custom3' cannot be nul" när jag rycker på sändknappen. Alla fält är ifyllda....

Har jag missat något?

/CX

Fixat!

/M

  • Oregistrerad
  • 2004-03-01 17:08

Kommer ni inte att posta vem som har skrivit det bästa bidraget? Och hur har ni förresten koll på det när det enda man fyller i är namn?

  • Oregistrerad
  • 2004-03-02 21:20
Ursprungligen av DrRotmos:

Kommer ni inte att posta vem som har skrivit det bästa bidraget? Och hur har ni förresten koll på det när det enda man fyller i är namn?

Ingen *host*Björnström*host* :rolleyes: som tänkte svara?

Kan man vara anonym med? Dvs skriva en nyhet, men vara hemlig som uppgiftslämnare?

Mest nyfiken!

  • Oregistrerad
  • 2004-03-01 19:06

Det står ju bara gästredaktör när man har fått den publicerad...

Ursprungligen av DrRotmos:

Det står ju bara gästredaktör när man har fått den publicerad...

Hade det problemet också. Även om jag fyllde i mitt namn, så syntes det aldrig.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-01 19:18

Det är ju för att dom vill(?) ha det så...

Ska du ha med ditt namn får du skriva det i själva artikeln.

Ursprungligen av DrRotmos:

Det är ju för att dom vill(?) ha det så...

Ska du ha med ditt namn får du skriva det i själva artikeln.

Då känns det ju tämligen meningslöst att ha ett fält där man skriver in sitt namn. Och lätt vilseledande.

Jorå - "vinnarna" är utsedda för första två veckorna. Borde skrivit om det redan förra veckan, mycket på en gång! (vi lanserade iPod.se igår och imorgon ska mac.se vara 99% klar åtminstonde *pust*)

  • Oregistrerad
  • 2004-03-03 09:39

Glömde använda Imagewell igår när jag skrev spelnyheterna... My bad

  • Oregistrerad
  • 2004-03-10 15:31

När kommer ni tillkännage vinnarna egentligen?

Bevaka tråden