Medal of Honor, något är knas

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-02-10 13:43

Hjälp mig någon, Medal of Honor allied assault stängs av mitt i spelet utan förvarning, vad beror det på?
Sedan har jag lite problem med spearhead, det går helt enkelt inte att spara, när jag dör och ska fortsätta,
laddas spelet från början, jag blir så trött. Har jag gort något fel i installationen? Ska det köras i 9 an
eller osx 10,3,2

Jag kör själv Medal of Honor i OS 9 då det går betydligt fortare än i OS X på min lilla burk. Har uppdatera spelet med patchen som ligger ute, och då fått stora problem när jag sedan försökt köra det i OS 9.
Har fått slänga hela alltet och fått installera om igen. Håll dig borta från den.

Spearhead - är det kul? (bra banor etc eller endast multiplayer)

• Oregistrerad
  • 2004-02-10 16:15
Ursprungligen av Randall:

Jag kör själv Medal of Honor i OS 9 då det går betydligt fortare än i OS X på min lilla burk. Har uppdatera spelet med patchen som ligger ute, och då fått stora problem när jag sedan försökt köra det i OS 9.
Har fått slänga hela alltet och fått installera om igen. Håll dig borta från den.

Spearhead - är det kul? (bra banor etc eller endast multiplayer)

Spearhead är en utökning av MoH vad jag kan förstå. Det är betydligt tyngre grafik, jag har bara 32 MB.
Men men i morgon är det lilla julafton, då kommer 64 MB grafik, hoppas det är tillreckligt. Och ja tror att
det är vad Spearhead kräver.

hehe, medal of honor är långt ifrån stabilt under osx (10.3 här) kan jag hålla med om.

Dock lyckades jag ändrar lite inställningar så bla den kände av min andra processor och utökade minnet inneifrån spelet, vilket tycks hjälpa en del:

(följande skrivs i konsollen(fås fram med ~ eller <))
dual cpu support:
/r_smp 1
mer minne (typ)
/com_HunkMegs xxx (tex 256 eller 512 beroende på hur mycket man har)
vid_restart (laddar om displayn med dom nya inställningarna)

för att dessa måste funka måste man köra "vid_restart" efteråt (även det i konsollen)

Passa även på att updatera: http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=17268

Dock kraschar det fortfarende relativt regelbundet dock liiite mindre, så se till att ha fingret på F5

1
Bevaka tråden