Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Länkar

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-02-05 11:03

Tjenare!

Kul med ny version. Gillar inte riktigt stora bilden.. tar lite för mycket plats.

Märkte när man klickar på profilnamnet får man ner en dropdown meny, klickar man på Besök X's webbsajt. Så öppnas sidan inte i nytt fönster vilket är lite störande.

Sedan tycker jag att det är lite jobbigt med Snabblänks dropdownen, känns som tex "Nya inlägg" använder iaf jag allt för ofta för att behöva trycka en gång extra.

Tycker det jobbigt med alla dessa dropdown och att dom ändrar storlek när man drar över med musen??

Annars ser det mycket fint ut!

Ursprungligen av skatan:

Tjenare!

Kul med ny version. Gillar inte riktigt stora bilden.. tar lite för mycket plats.

Märkte när man klickar på profilnamnet får man ner en dropdown meny, klickar man på Besök X's webbsajt. Så öppnas sidan inte i nytt fönster vilket är lite störande.

Sedan tycker jag att det är lite jobbigt med Snabblänks dropdownen, känns som tex "Nya inlägg" använder iaf jag allt för ofta för att behöva trycka en gång extra.

Tycker det jobbigt med alla dessa dropdown och att dom ändrar storlek när man drar över med musen??

Annars ser det mycket fint ut!

- Nya inlägg och nya diskussioner finns i menyn alldeles till vänster om "snabblänkar" om du tittar efter.

- Dropdown-menyerna som ändrar fontstorlek ska fixas idag.

1
Bevaka tråden