Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

v4: Premiär för nya 99mac!

Tråden skapades och har fått 109 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Kul

Ett S T O R T T A C K till er alla som jobbat med att få detta att bli ännu bättre...

  • Oregistrerad
  • 2004-02-05 19:15

Verkligen kanon detta!
Tack för en mycket fin uppdatering.

MVH / Patrik

En sak. Vad hände med medarbetar forumen? Eller har man blivit avpolleterad utan att få någon förvarning?

Ursprungligen av Christopher Anderton:

En sak. Vad hände med medarbetar forumen? Eller har man blivit avpolleterad utan att få någon förvarning?

Jag har fått ICQ om detta - ska försöka se hur rättigheterna ligger. Tidigare fanns det inte användargrupper på samma sätt som i vB3 och det är nog jag som inte riktigt fattat hur man "ärver" rättigheter osv.

  • Avstängd
  • 2004-02-05 22:18

nya loggan ser malplacerad ut, och sen den gamla färgen... kaffesump :|

Riktigt snyggt !!

Om man tar bort den fula bruna kaffe (med för mkt mjölk) färgen och har vitt istället så höjdes ju sidan med 100%
Vitt borde vara standard.. och de som vill ha brun kan välja det

snabbare

Härligt! Är lite förvirrad än så länge, men det känns rappt och är snyggt. Keep it up!

// Danne

  • Medlem
  • Jakobsberg
  • 2004-02-06 23:43

Eh, jag måste sälla mej till kören av applåderande medlemmar och inte bara gnälla om kharma... SKITBRA jobbat! Och vad ni än gör; Ta INTE bort kaffe-med-mjölk färgen. Det är ett legacy som ska vara kvar tycker jag.
Den nya loggan blev också riktigt nice.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-07 11:06

skitrolig bild denhär.

Det var ett speciellt möte - Göran satt inuti skärmen och tittade

  • Oregistrerad
  • 2004-02-07 13:35

Hur går det med förstasidan?

Ursprungligen av dp:

Hur går det med förstasidan?

Jag jobbade Söndag - Onsdag med 99mac och har inte råd att "inte jobba" längre än så - var tvungen att ägna torsdag och fredag åt saker som ger intäkter

Om jag är duktig hinner jag med en hel del imorgon efter vi ätit en rejäl frukost på WC.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-10 10:28

Ser mycket bra ut... tycker personligen dock att logon i toppen är på tok för stor. Den samt den breda bilden snor halva skärmen från innehållet.

  • Medlem
  • 2004-02-10 21:23

MacOSX stil?

Jag tycker att 99mac borde vara i lite mer MacOSX stil! Det är lite för kantigt nu.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-07 22:16

Härligt, äntligen!

Vänligen, Ylan

Jepp jepp!!

Kanon, det ser toppen ut!

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-11 11:56

Ser schysst ut, men tycker också logotypen är lite för stor.
Annars toppen!!! Mycket bättre

Bevaka tråden