koss the plug i lund?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-01-19 13:50

Vet någom om man kan köpa koss the plug i lund och isåfall var?

Expert på Stora Södergatan hade ett par förra veckan. Men de är betydligt dyrare än att köpa online, typ Macoteket.

Jag köpte mina från Macoteket för en vecka sen och tyvärr kostade frakten 125:-, vilket gjorde att de inte blev så värst mycket billigare. Men har du andra datorprylar att köpa kan du ju minska frakten.

• Oregistrerad
  • 2004-01-19 14:06

okej, tack så mycket.

• Oregistrerad
  • 2004-01-19 14:11

de hade inga hemma, någon som vet något annat ställe?

Jag har precis köpt ett par och får idag tillbehöret eartip pro med posten. Mina öron verkar lite speciella då inga av de medföljande gummipluttarna vill funka, får helt enkelt inte pluggarna att sitta så djupt som de ska.

Om inte tillbehöret fixar detta så kommer mitt ex snart att ligga ute till försäljning. Vilket är tråkigt då jag hört många säga att kosspluggarna är kanon. Men får man dom inte på plats, vad göra annat än att sälja dem vidare?

Mitt tips är att du handlar via netonnet.se som har dem för 199:- +frakt (79:-) annars kanske du snart kan handla mitt par... (hittills spelat musik i dem ca 5 minuter!)

• Oregistrerad
  • 2004-01-19 16:19

Köp dem hos www.netonnet.se

Där kostar dem endast 199:- plus 29:- i frakt vilket är ett kanonpris.

Edit: lite snabb på tagenten...
Såg att någon skrev före mig om netonnet.
Men jag betalade endast 29:- för frakten.
/H

• Oregistrerad
  • 2004-01-19 16:35

Jag hittade ett par i lund när jag skulle ivag och fika, visst de kostade 349 kr men jag skulle ha dem idag, orkade inte vänta
De sitter i mina öron nu, de är ganska bra faktiskt men alldeles för lite diskant och mellanregister tycker jag.
Men enligt någon på sweclockers går de att modda så man får bättre ljud i dem
tack för all hjälp.

Citat:

Skrevs ursprungligen av charger68
Jag har precis köpt ett par och får idag tillbehöret eartip pro med posten. Mina öron verkar lite speciella då inga av de medföljande gummipluttarna vill funka, får helt enkelt inte pluggarna att sitta så djupt som de ska.

Samma problem här, men de blev användbara efter att jag tog de medföljande sexkantiga pluggarna och klippte till dom, smala o fina. Nu sitter de iallafall kvar i öronen.

1
Bevaka tråden