Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stefan Sundström på KB, nu på onsdag

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-01-19 12:46

Tänkte höra om det är någon mer som har tänkt gå och se Stefan Sundström på KB nu på onsdag.
Jag ska gå dit i vilket fall som helst, men om det är någon mer som ska dit vore det ju roligare att gå tillsammans.

  • Oregistrerad
  • 2004-01-19 12:54

Tyvärr är jag inget större fan av honom annars hade jag inte bangat.

edit: stavfel

Sundström är ju kul men Kjell Höglund passar min sinnesstämning mkt bättre för närvarande...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-01-19 14:55

Jo kanske, förutsatt att jag kommit ikapp min sömnbrist. Få se hur läget är på onsdag...

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2004-01-19 21:50

Dee Snider går och kollar visrock? ;o)

Se ytterligare en tråd där jag får ondgöra mig över att jag inte bor i Malmö längre och därför missar allt skoj...

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-01-20 08:59

Dee Snider upphör aldrig att förvåna.

  • Oregistrerad
  • 2004-01-20 10:43
Citat:

Skrevs ursprungligen av iggy
Dee Snider går och kollar visrock? ;o)

Se ytterligare en tråd där jag får ondgöra mig över att jag inte bor i Malmö längre och därför missar allt skoj...

Om din sambo inte tjänar tillräkligt mycket för att du ska kunna ta taxi till malmö så borde du iaf kunna ta bilen eller? Det är inte omöjligt att ta sig till malmö faktiskt
senaste två pubarna har jag kört så jag har itne kunnat dricka men det har varit trevligt ändå.

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2004-01-20 12:52
Citat:

Skrevs ursprungligen av slarti
Om din sambo inte tjänar tillräkligt mycket för att du ska kunna ta taxi till malmö så borde du iaf kunna ta bilen eller? Det är inte omöjligt att ta sig till malmö faktiskt
senaste två pubarna har jag kört så jag har itne kunnat dricka men det har varit trevligt ändå.

Du har en poäng i vad du säger. Vi får se när det varit "islossning" så man vågar köra på vägarna igen. Sundström som jag visserligen tycker bra om tycker jag inte riktigt är värd den riskabla körningen.

Backyard Babies däremot nästa månad(?) kan jag tänka mig. Fast undra om de inte spelar i Helsingborg också, som är några mil närmare?

1
Bevaka tråden