köpa en sunkig skrivare?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag behöver någon halvdan skrivare till min MDD. utskrift kvalitén har inte direkt högst prio, utan leter egentligen efter något billigt (runt 500 strecket) som funkar bra med 10.3 (eller stort sett alla skrivare kanske gör det?).

antar det blir en bläckstråle skrivare, helst av allt skulle man ju haft en sådan där matrisskrivare som låter som fan, bara för det blir så snygga utskrifter
men det är nog att gå lite för långt, så är det några så har några bra köptips på en billig halvdan skrivare??

*bump*

får väl kompletera min fråga då..

funkar i stort sett alla skrivare med osx out-of-the-box? eller måste jag först kolla upp om den funkar någonstans, isf vart?

Billig skrivare=patroner dyra.... eller hur var det nu?
Fast man kan ju alltid kolla om det finns patroner på Biltema innan man köper, eller använda såna där sprutor för refill. (har ej testat)

Två förslag:
Epson Stylus C 44
eller
Canon BJ i250
Mer att välja på här, t ex billiga modeller av Lexmark.

Klicka på länkarna till recensioner där sådana finns. Bland annat såg jag någon som skrev om sin Lexmark att det blir billigare att köpa ny skrivare än att köpa nya patroner när bläcket är slut, vilket ju inte låter så lockande.

• Medlem
  • Mjölby
  • 2004-01-25 16:26

Försök hitta en beg Okipage 8iM el motsvarande. Om nu någon mot förmodan skulle vilja bli av med en liten, billig, mkt pålitlig skrivare med acceptabelt prissatt tonerkasett.

• Medlem
  • 2004-01-25 23:41

Ska du ha den ett tag, försök få tag på någon beggad laser. Kostnaden för bläckutskrifter är hissnande, särskilt om man inte är ute efter den kvaliteten.

1
Bevaka tråden