Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

300.000 inlägg på 99mac

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Alldeles nyss passerade vi ännu en milstople - våra faktaspäckade forum innehåller nu över 300.000 inlägg.

Den 18:e Oktober gissade vi att 300k gränsen skulle passeras kring MWSF04 och vi fick helt rätt. Idag är det 975 dagar sedan premiären för 99mac om jag räknar rätt.

Arbetet för att uppdatera 99mac till version 4.0 pågår och ny funktionalitet kommer innebära högre kvalitet på diskussioner och inlägg.

99mac passerar 250k

99mac passerar 200k

99mac passerar 100k

Livsstil inräknat får man anta....

Helt sjukt. Minns då vi satt och diskuterade framtiden för 99mac där i Maj 2001... hade man sagt detta då så hade man väl blivit mobbad för storhetsvansinne

Väldigt kul. 99mac har enligt mig det roligaste forumet på weben. Spenderar en hel del tid här även om jag inte skriver så mycket.

  • Medlem
  • 2004-01-09 16:43
Citat:

Skrevs ursprungligen av Jonas Mellander
Livsstil inräknat får man anta....

Ja det nyss borttagna livsstil med +50000 inlägg är medräknade:D

Jättekul att 99 har växt så mycket på kort tid....GRATTIS.
99mac är i sin genre den bästa i norden!!!
Ihop med 99musik/99reklam/HMC/MacFeber täcker man alla sina behov.

Lycka till med uppgraderingen och omstruktureringen:)

  • Medlem
  • Gävle
  • 2004-01-09 19:07

Jag kan bara instämma i föregående talares inlägg. Jag skriver inte heller så mycket, men spenderar ändå mycket tid här, ibland kanske för mycket för att det ska vara hälsosamt;) men det är väldigt kul och kanske framförallt lärorikt att läsa allas åsikter, tankar och tips. Under MWSF04, när direkt sändningen gick på nätet, hade jag denna sida uppe bredvid QT-fönstret ifall sändningen skulle braka ihop, (vilket den gjorde ett par gånger). Då fick jag ändå uppdaterat för mig vad som hände när Steve Jobs höll sitt föredrag. Så jag älskar 99mac och hoppas att uppgraderingen går bra. Både för er och min skull:)

  • Medlem
  • 2004-01-09 19:10

Vem skrev inlägg nr 300 000? Borde inte pris utdelas till den som råkar skriva såna milstolpsinlägg?

Citat:

Skrevs ursprungligen av bodybag
Väldigt kul. 99mac har enligt mig det roligaste forumet på weben. Spenderar en hel del tid här även om jag inte skriver så mycket.

Jag registrerade mig här redan första gången jag hittade hit, men sedan kände jag mig bara intresserad av att läsa under en väldigt lång tid. Det är nästan lustigt, för jag gissar att det gick mella tre månader och ett halvår innan jag skrev mitt första inlägg. Mycket aktiv medlem alltså!

  • Medlem
  • 2004-01-10 11:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Giggs
Vem skrev inlägg nr 300 000? Borde inte pris utdelas till den som råkar skriva såna milstolpsinlägg?

Det hade varit kul. Vad ska vi lotta ut då?

  • Oregistrerad
  • 2004-01-10 13:28

Vad är prisen i sådana fall?

  • Medlem
  • 2004-01-10 13:34
Citat:

Skrevs ursprungligen av Pallish
Vad är prisen i sådana fall?

Generalen under läppen

  • Medlem
  • 2004-01-10 19:22

En penna! Alla seriösa tävlingar har pennor som pris. Fråga Pelle Gustafsson!

En Mont Blanc vore fint.

  • Medlem
  • 2004-01-11 21:55
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
[B]Arbetet för att uppdatera 99mac till version 4.0 pågår och ny funktionalitet kommer innebära högre kvalitet på diskussioner och inlägg.

det låter ju spännande...

1
Bevaka tråden