Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

1.26.04

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Skrevs ursprungligen av Merovech
Öh, men då är det ju åttio år kvar.

Ja jösses vilka fina prylar Apple kommer att lansera vid macens hundraårsjubileum! Vill ni höra lite aktuella rykten?

Den första datorn där minne, lagringsmedia och processor är ett och samma chip. Naturligtvis är virtuella-världar-chipet en integrerad del av det hela. (Skärmar och högtalare? Vad var det nu igen?)

iPod delas ut gratis till alla som föds från och med nu och i all framtid. Den kommer att arkivera varenda sak som man har upplevt under sitt liv, så att det kan spelas upp som virtuella världar. Formfaktor? Retro, som en Rolex-klocka från 1984… Och fortfarande är det Steve som presenterar den som "One more thing…"

Citat:

Skrevs ursprungligen av Nicklas Högås
"One more thing…"

But there is one more thing.
Uh. I think.
No, already said that.
Wasn't there...
Maybe the...
Huh. Nope.
I guess...Nevermind.
...I wish I had the same memory capacity that our new PM G987 has...

  • Medlem
  • 2004-01-09 22:13

Men vad betyder "primat mentor"? Jag misstänker att det kan vara lösningen till gåtan. Roligaste tråden på länge. Påminner om den mystiskt försvunna Livsstil.

  • Medlem
  • 2004-01-09 23:00

OT men är det någon som vet vem som spelar tjejjen?

Anya Major om jag minns rätt.

Länken till "dubbel-"filmen var perfekt...
Man kan verkligen se skilnaden i kvalité och iPod-tillägget !

http://homepage.mac.com/kirsch/.Movies/1984-2004.mov

Nu, väntar jag bara på att höra något från andra sidan atlanten om allt det fantastiska som väntar oss Macintosh ( inte att misstas för en regnrock! ) användare under året !

Bevaka tråden