Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kunskapsprov: Steve Jobs

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac kan idag stolt presentera ytterligare ett kunskapsprov. Denna gång handlar det om Apples VD Steve Jobs.

Frågorna är som vanligt av blandad karaktär som förhoppningsvis ska passa både Apple-fanatiker och personer som nyligen bytt till Mac. Kunskapsprovet finner du under fliken med samma namn bland flikarna överst i fönstret. Alternativt kan du klicka på länken nedan för att komma direkt till frågorna. Lycka till!

Kunskapsprovet finns här!

Har du frågor eller kommentarer angående testet, skicka ett internt PM till Christian Åhs så svarar han på dina frågor. Vi vill inte ha någon publik diskussionstråd eftersom det kan förstöra det roliga för alla andra som då för reda på frågorna och svaren.

Resultatet av detta kunskapsprov ingår i vår totala resultatlista för samtliga prov. Passa på att göra alla tidigare prov också. På den totala topplistan ser vi direkt vem som är den kunnigaste medlemmen på 99mac. Du finner topplistan här.

Senast redigerat 2004-01-07 09:53
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-13 12:45

Wow! Min idol Nu ska vi se hur det går...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-13 12:49

9/12? :eek: Ja det kanske är ett hälsotecken iofs.

Hälsosamma 6 av 12...
Frågan om vad han hade på sig på Keynoten, var det ironi? Han har ju på sig *censur* varje gång han visar sig?

8 av 12. Ser man på jag tror nog jag kan för mycket om Steve J....

  • Medlem
  • 2004-01-13 16:17

Steve vem???

  • Oregistrerad
  • 2004-01-13 20:09

Steve med Lloyden.

  • Medlem
  • Jakobsberg
  • 2004-01-13 20:22

Nä, Steve "med Llisan" Jobzniak...

12/12 = 96%?

Martin, dags att uppdatera räkneverket?

Jepp, du vet.. alla rätt är 100%

8/12 = 64 % ?

1
Bevaka tråden