Storhandla

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-01-06 14:44

Tjenare!

Jag behöver lite tips, tänkt beställa lite.

1. Behöver ett bra fodral som jag kan ha min ibook i. Skydd när jag har den i min ryggsäck och sånt. Jag tittat på denna:
Tucano

2. Jag behöver en liten, bra mus till min ibook som ska vara lätt att ta med men ändå vara skön och funka att sitta.
Jag testade denna hos en polare igår, dock tycker jag kabeln va för kort eftersom på ibooken sitter uttagen på vänster sida:
Microsoft Notebook

3. Jag har e pc och en mac, i macen sitter den Airport Extrem och vill köra internet via de. Jag kollat på denna Netgear
Jag vill veta att den verkligen funkar till Telia ADSL.

Ja det var väl allt för stunden
Har ni tips på likande produkter som är bättre, let me know!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-01-06 15:48

Second skin ska vara bra, min bror har ett sådant och har sin iBook med sig överallt.

• Medlem
  • Mjölby
  • 2004-01-06 15:59
Citat:

Skrevs ursprungligen av skatan
3. Jag har e pc och en mac, i macen sitter den Airport Extrem och vill köra internet via de. Jag kollat på denna Netgear
Jag vill veta att den verkligen funkar till Telia ADSL.

Iofs gällande en annan Netgear-produkt men ändå:
Före köp ringde jag Netgears support och fick utmärkt service vad som brukar fungera och inte.
Sedan inhandlade jag routern.

• Medlem
  • 2004-01-06 17:18

Jag har själv den routern du visar, fungerar utmärkt med telia adsl...

• Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-01-11 13:16

jag skall beställa grejerna idag, men min far vill köpa ny dator till familjen och då funderar vi på att kanske smartare att köpa ett trådlöst kort till den för den skall stå längst ner i källaren.

Vad kostar ett sånt kort och fungerar de till netgearen och på en PC???

• Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-01-11 13:29

Jag hittade den här, den borde la fungera?? Sedan är ju frågan om den räcker ända ner till källarn.

http://www.dustin.se/default.asp?ORIGIN=Shopping/ProductDetail.Asp?PID=5010044527

Skulle jag kunna testa med min ibook, eller har den kanske bättre räckvid än ett sånt där kort??

Det är väl bättre isåfall att satsa på ett kort som stöder Airport Extreme du har ju en mac som klarar det. köp detta istället;
http://www.dustin.se/default.asp?ORIGIN=Shopping/ProductDetail.Asp?PID=5010044527

1
Bevaka tråden