Mus till ibook

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-01-05 16:33

Behöver en mus. Scrollknapp, optisk, två knappar tror jag. Den ska vara lätt att stoppa ned i ryggsäcken, men ändå inte allt för liten (stora händer). Vad tror ni? Någon som kan rekomenderar en mus??

Har nyligen varit och "klämt" på senaste utbudet, och det här var en trevlig laptopsmus.

Kör själv med Microsoft Notebook Optical Mouse som jag stormtrivs med, men den är rätt så liten i storleken så logitechen på bilden, som är lite större passar nog bättre på din förfrågan.

• Oregistrerad
  • 2004-01-05 17:00

Den verkar mycket intressant. Vet du priset? Vem säljer den?

• Oregistrerad
  • 2004-01-05 17:16

Hittade själv. Kostar 388 plus moms på inwarehouse.

Här nere i Norrköping finns den i flertalet butiker. Priset har jag för mig låg på 539 kr(inkl). Kolla här om du hittar någon återförsäljare i Lule-trakten. www.logitech.se

Kolla även dessa trådar för folks åsikter om bra möss:

Vilken mus använder du?

Kan någon rekommendera en suverän optisk mus?

Tips på skön mus?

• Medlem
  • rörtången
  • 2004-01-08 23:16

macallye ice mouse gör go, och billig !på makoteket ...
men inte trådlös

• Oregistrerad
  • 2004-01-10 09:27

Det blev den här till slut. Fiffig, lagom storm. Jag är mycket nöjd,

• Oregistrerad
  • 2004-01-10 09:31

Efter användning stoppar man in usbmottagaren i en liten lucka i musen. Den stängs då automatiskt av och drar inga onödiga batterier.

• Medlem
  • Umeå
  • 2004-01-12 00:11

Men Ulf, som jag förstår det så borde den därra musens mottagare täcka över något uttag på ibooken, eller? Om den inte gör det så tror jag att jag också ska slå till.

Någon som testat med BT-mus av annat märke än Apple?

• Oregistrerad
  • 2004-01-12 19:34

Den tar upp en usb-ingång, men den täcker inte över någon annan ingång. Man viker bara upp mottagarantennen så är de omkringliggande ingångarna fria. Slå till, jag är mycket nöjd.

1
Bevaka tråden