Sagan om ringen till Mac i april

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2003-12-18 20:09

Har länge undrat varför spel baserade på populära filmer (Matrix, Hulken, Sagan om ringen) inte kommer till Mac. Nu verkar det som det börjar röra på sig litegrann.

http://www.aspyr.com/noframes.php/games.php/mac/lotr/

nja :/ ser hellre mmorpg:et till mac

• Medlem
  • Piteå
  • 2003-12-19 16:05

Skulle vara så mycke bättre om dom kunde porta need for speed underground, coolate bilspelet någonsin

rotk spelet är en helt ok brawler (3d beat 'em up), tyvärr har den inte lyckats fånga mig så länge, pga av så många andra bra spel har kommit i vägen. Men det kanske ändrar sig efter man har sett filmen.

Angående nfs: underground, så tycker jag, fastän det rätt snyggt, är rätt så sunkigt! Testa stå på startlinjen i 30 sekunder, du kommer alltid komma ikapp inom tio sekunder. Detsamma gäller tvärtom (dvs dina motståndare kommer allltid ikapp dig, oavsett hur mycket du leder med).
Den så kallade gummibands AI'n.. vilket suger kraftigt för att säga det snällt.

jag har spelat PC-versionen och kan säga att jag inte precis glädjes något större över den... segt och enformigt spel helt enkelt. Då hade jag hellre hoppats på att dom skulle släppa "Middle-Earth Online" till MacOS istället... fastän jag inte spelat det än så verkar det som ett bättre spel...

1
Bevaka tråden