AppleStore nere?

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Visst är svenska Apple Store nere? Eller är det bara för mig?

/M

Nej då....även ute i Vårberg är AppleStore nere!

• Oregistrerad
  • 2003-12-03 01:03

Upptäckte också det just.
Även för oss ÅF alltså...

Blev så förvånad bara.. då jag var inne och surfade på sidorna.. åsså slutade allt att fungera bara, det brukar ju inte uppdatera på nätterna precis.

/M

• Oregistrerad
  • 2003-12-03 01:05

De sätter säkert bara tomteluvor på alla produkterna... och höjer priserna 1,25%... eller ngt...

De rättar säkert stavfel eller något...

De lägger in PowerBook G5 såklart!

• Medlem
  • 2003-12-03 01:21

Den verkar i alla fall fungera på apple.com

Lustigt egentligen. Jag kollade min mail och hade fått en påminnelse från Apple om att skaffa Apple Care när garantin på min dator går ut. När jag klickade på en länk i mailet till Apple Store låg sidan nere, så jag drog hit och kollade, och redan fanns det sex inlägg om saken.

Som någon skrev förut så kan man undra om folk sitter och trycker på sin uppdateringsknapp på Apple Store för jämnan här.:D

Ja, det är sjukt. Lika sjukt att vi sitter upppe på nätterna och meddelar sånt här. Men är man sjuk så är man

• Oregistrerad
  • 2003-12-03 01:25

Jo, men hörni, nu verkar Apple Store uppdateras oftare än 99Macs startsida.

• Oregistrerad
  • 2003-12-03 01:34

Det är inte alls sjukt! Vissa kan faktiskt inte sova så länge Apple Store är nere, så det så!

Haha, PF.....säg som det är! du hoppas på en PM G4 för 6000 spänn så att du slipper din bärbara PC!

• Medlem
  • 2003-12-03 01:49

märkte åxå att den var nere...hehe....men jag märkte det ju lite väl sent för att vara först här!!!!

Jag tror det är en "30th anniversary"......fast det är bara vad jag måste tro, för jag vill inte ha min cube längre......den har sett likadan ut sålänge...

• Oregistrerad
  • 2003-12-03 02:51

z'up.

Dvs. Apple Store är uppe igen.

Verkar inte ha hänt något....

• Oregistrerad
  • 2003-12-03 02:59

Nähäpp. När man ändå suttit som ett pucko och väntat på att få se nåt kul. Typiskt.

Iofs.....fanns den här sidan förut?

http://www.apple.com/se/giftguide/

• Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-03 03:52
Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Pettersson
Iofs.....fanns den här sidan förut?

http://www.apple.com/se/giftguide/

Tror inte det. Men behöver de ta ner siten i trekvart för att lägga till en sida?

1
Bevaka tråden