Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min cykel stulen!

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Eller så blir det en sån här, men jag gillar egentligen den lite mer upprätta cykelstilen...

Biomega

Får man med tjejen i introt på hemsidan så skulle jag inte tveka en sekund.

Citat:

Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Eller så blir det en sån här, men jag gillar egentligen den lite mer upprätta cykelstilen...

Biomega

Sån här tar nog ännu fler ølbackar än min numera hädangångna vän:

  • Oregistrerad
  • 2003-12-02 16:55
Citat:

Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Det får bli en begagnad version av Monarkmodellen, inte den nya - den ser ju fånig ut och har sattyget "växlar".

Instämmer som f*n…

Citat:

En annan, nästan vanligare syn på Danmarks gator idag, är Christiania-bajken.

Kan man ju extraknäcka som ambulerande appleservicegubbe oxå
Nu när knivslipning och neonskyltstillverkning* gått ur modet…

(*någon som kan det bra? skulle vilja lära mig det )

  • Medlem
  • Haparanda
  • 2003-12-02 19:32

Ja det är en hemsk värld vi lever i. Här är ett inte fullt lika stöldbegärligt fordon. Åtminstone inte i Malmö.

Tyvärr är föret för dylika fordon av Malmö-karaktär just nu. Det är rena j-a stockholmsvädret just nu.

Ok för att tråden verkligen börjar flippa ut och jag vill be skånebor att fortsätta hålla utkik efter min försvunna cykel.

På tal om biomega-cykeln ovan fann jag och bollman följande text på sajten:

Citat:

BEAUTIFUL COULOURS
Simply stated, Beatrice Santiccioli is a colour genius. She developed the colours for Apple's iMac in collaboration with the Apple ID Group and has worked on projects for Illy, Swatch, and Nike. She works as a consultant for Apple and Herman Miller - and now she brings her design expertise to Biomega bicycles.

En sann Mac-cykel!

Bevaka tråden