Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bostreams pirskrig

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Läs på bl.a. Expressen.

Citat från artikeln:
Jan Sjöstrand, pressansvarig för Telia Sonera Sverige, skräms inte det minsta av konkurrentens prischock.
- Man ska inte bara stirra sig blind på priset. Konsumenter vill även ha en proffsig support och en tjänst som alltid fungerar, säger han

Ha ha ha ha ha ha!!!!
Dom är för roliga på Telia. Jag ligger i fejd med deras support för tillfället och kan meddela att jag anser att den är allt annat är proffsig!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-01 10:34

Har precis flyttat och ska då även flytta mitt Bostream abonnemang. Lättare sagt än gjort. Telefon, adressändring går båda att göra online eller på telefon. Med Bostream ska man skriva ut en papperslapp och posta. Knasigt. Skulle jag dessutom vilja uppgradera i samma veva så blir det dyrt och krångligt.

Rekommendationen var att flytta Xtream-abonnemanget först. När det är installerat efter 1-3 veckor så kan jag beställa Scream. Risken annars är att jag måste betala uppsägningskostnad. De har inget system för något. Scream måste dessutom beställas från hemsidan. Har du ingen uppkoppling och vill ha den, måste du alltså gå iväg till polaren. Knasigt att det inte går på telefon.

1
Bevaka tråden