Var Handlar Man

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Leksand
  • 2003-11-26 18:26

Macägare bosatt i Dalarna !
Finns det någon butik i Dalarna typ Falun / Borlänge där man kan handla
produkter som kan andvändas till mac inget fel om dom vet vad en mac är.

Taksam för tips

Classe

• Medlem
  • Gävle
  • 2003-11-26 18:53

Office ska kunna Mac.
Tror dom ligger mittemot där Posten låg förut.
Mikael heter nog killen som är bäst.

• Medlem
  • Svedala
  • 2003-11-27 19:03

Finns inte MacSupport i Falun också?

Office Data i Falun finns inte kvar. Dom kursade för bra bit över ett år sedan, jag vet för vi leasade en dator av dom till jobbet. Där ligger istället ett Friskis & Svettis-center, jag vet för jag tränar där själv och jobbar 50 meter därifrån...;)

Det finns en Apple-återförsäljare i Falun som heter Lindströms Kontors AB (gnäll inte på mig för särskrivningen), dom håller till på Slaggatan 37 i Nordstan, mittemot Kinarestaurangen "Hong Kong".

Man kanske inte ska räkna med att dom har jättemycket Apple-produkter hemma dock, men trevlig personal har dom som gärna hjälper till. Är själv kund där och är rätt nöjd.

MacSupport finns inte i Falun, vill man hitta dom får man åka till Västerås.

Detta är vad jag vet om Falun.

Edit: Rättade dom obligatoriska felen.

Senast redigerat 2003-11-27 19:39
  • Medlem
  • Leksand
  • 2003-11-28 10:55

Tackar för hjälpen.
Jag åker till Falun nästa vecka och kollar.

Mvh Classe

• Medlem
  • Lund
  • 2003-11-28 12:34

Office Data finns i Borlänge också, men de har ingen "Mac-avdelning" om man säger så.

Vad är det för produkter du är ute efter? Det är ju inte så många produkter som är Mac-specifika nu för tiden. Många saker kan du köpa hos vilken PC-nisse som helst.

Som Fredrik sa är Lindtröms ett bra alternativ i Falun. Annars finns ju alltid postorder. MacSupport finns i Västerås som närmast, men de kan ju alltid skicka. De verkar ha bra priser och kunnig personal.

1
Bevaka tråden