Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iMac värdig konkurrent

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sedan iMac växte till sig med 20"-skärm så har det blivit en väldigt trevlig dator. Nu fattas bara en G5-processor, FireWire 800 och kanske ett lite fetare grafikkort så ligger den burken jäkligt bra till vid nästa inköp.

Kan se framför mig hur den står hemma med ett par SoundSticks inkopplade och ett blåtanstangentbord plus mus. Riktigt "clean" datorhörna alltså.

  • Avstängd
  • 2003-11-24 17:35

bästa datorhörnan är ändå uppkrupen i sängen med sin iBook

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-11-24 17:45
Citat:

Skrevs ursprungligen av iGnu
bästa datorhörnan är ändå uppkrupen i sängen med sin iBook

"Ord"!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-25 12:58

eller upp i stora soffan med en lagom varm PB 17" i knät och en lagom varm kopp choklad i.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2003-11-25 13:04

Du ska väl inte ha choklad i datorn?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-11-25 13:08

Dessutom kan man ju ha flickvännen med i soffan, lämpligen tittandes på någon såpa, så hon inte stör. [:D] Mysig hemmakväll på tu man hand...

  • Medlem
  • Jakobsberg
  • 2003-11-26 09:15
Citat:

Skrevs ursprungligen av hgus
Dessutom kan man ju ha flickvännen med i soffan, lämpligen tittandes på någon såpa, så hon inte stör. [:D] Mysig hemmakväll på tu man hand...

Ja, eller så kan hon ha en egen iBook i *sitt* knä. Så kan man vid behov maila eller icq-chatta eller nåt...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-26 09:29

Handen..

  • Medlem
  • Nacka
  • 2003-11-26 10:44

Alltså - jag tänkte göra ett sällsynt avsteg från min principer här (och förmodligen kommer jag att ångra mig...) men tillfälligheterna var för många idag för att låta det passera helt obemärkt.

Nåväl, som machead vet ni att bekantskapskretsen brukar ömsom håna ömsom titta avundsjukt på vår fetish - och emellanåt kommer det mail från kompisar med uppmuntran eller tråkningar. Under morgonen fann jag ett mail i min brevlåda med en bild och en fånig kommentar om - tja, ni vet, trådlöst, ingen mus och att detta förklarar macintresset och andra liknande lustigheter. Och sedan, läser jag herrarnas funderingar om flickvänner i soffan, ibook i knät osv...

Tillräckligt med ursäkter - här kommer illustrationen:

Senast redigerat 2005-12-12 18:52
Citat:

Skrevs ursprungligen av Wiberg
Tillräckligt med ursäkter - här kommer illustrationen:

Påminner mig om en fin bild jag har nånstans med Aria Giovanni och en TiBook ^_^

1
Bevaka tråden