Golive+Photoshop CS

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-07 02:42

Det har blivit dax o uppgradera Photoshop 6.0 och Golive 5.0 och blir lite kluven om CS är samma produkt som Golive 6 Photoshop 7 fast bättre?

Vad jag förstår ska det inte vara några problem att uppgradera från Photoshop 6 till CS o inte heller från Golive 5.

Det känns ju som om man köper en gammal produkt om man köper "vanliga" sjuan och "vanliga" sexan.

Eller?

Golive CS är det alla trodde skulle heta Golive 7.
Photoshop CS är det alla trodde skulle heta Photoshop 8.

Engelska versioner av dessa (och de andra CS produkterna) finns för leverans nu och de svenska kommer någon gång strax efter nyår.

Ang. uppgraderingar kan du t.ex uppgradera från Photoshop (valfri version) till Creative Suite Standard & Premium (dvs Photoshop CS, InDesign CS, Illustrator CS, Version Cue, Design Guide i Standard och Acrobat 6.0 Professional & Golive CS i Premium).

mvh
/Mattias Jonsson

Photoshop och GoLive CS motsvarar version 8.0 respektive 7.0

Missa inte att du kan uppgradera din Photoshop-licens till en Creative Suit Premium-paket och få senaste Illustrator, InDesign, GoLive och Acrobat Professional på köpet, för cirka 7700 + moms (engelsk version). Kan vara värt att jämföra med priset för uppgraderingar av endast Photoshop och GoLive.

Själv väntar jag på att få uppgradera till svensk version som ska komma någon gång tidigt nästa år.

[Edit: Precis...]

Jag tycker främst att GoLIve har blivit riktigt vass nu. Hallå, intergread QT Wired Media editor, WML, MMS (med mobil "emulatorer"), XML, SMIL editor.. plus massor av skoj.. + bättre gui.

Fast det beror ju lite på vad man ska ha det till..
Men som mediakille så är Golive CS toppen!

Photoshop CS har en del vassa nyheter som är grymt smidiga.. Men främsta anledningen är att den är mycket rappare i OS X än PS7.

1
Bevaka tråden