Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När levereras första iBook G4??

Tråden skapades och har fått 95 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det borde vara obligatoriskt för alla att skriva en mini-review när de får sina leveranser av nysläppta modeller Är också intresserad av vad folk tycker om de nya iBookarna men främst den minsta modellen.

ofattbart hur rika folk är.. alla verkar kunna köpa nya modeller så fort de kommer ut.

Det är ju några tusen medlemmar på forumet också. Även om varje medlem "bara" köpte en ny dator vart femte år så skulle det fortfarande vara ungefär en medlem per dag som har möjligheten att "skryta" om sin nyinhandlade skönhet. Om vi säger att det är ungefär 1000 aktiva medlemmar som köper ny dator vart tredje år så blir siffrorna ungefär samma dvs. en medlem per dag skaffar ny dator.

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2003-12-16 19:48

Beställde mig en Ibook 933 14" med extra allt i torsdags, dock ändrade jag betalform til Visa kort igår och nu är den över i

"Being Assembled"

Så vi får väl seeeee!

PS. Jag helt ny i mac och kan säga funderat länge innan jag beställde om ajg verkligen hade råd och ifall det var värt de!

Blir sinnes!!!

18 nov 04 32 05 Flight Booked Apple, Taiwan
12 nov 04 30 60 departed from product source KN Taipei
12 nov 04 05 00 boxes scanned KN Taipei
12 nov 04 30 64 Departed from source Apple, Taiwan
12 nov 04 00 05 Data received from supplier Apple, Taiwan

En hel vecka får den ligga på att bli flygt till luxenburg !! ÅHHHH

Min flygs(?) på måndag.. Undrar varför det är såna skillnader?

Bevaka tråden