Tangentbord till Mac ??!!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Alingsås
  • 2003-10-27 22:38

Har läst att Logitech skulle satsa på Mac men har inte sett att ett enda av deras ny/kommande T-bord och möss fungerar med Mac.
Var kan man hitta T-bord och möss som är lika snygga som Apples och lika bra som Logitechs?
Nåågogon som vet?

• Oregistrerad
  • 2003-10-27 23:15

?! Logitech funkar utmärkt med Mac. De senare tangentborden från logitech har ju till och med kommandotecken (och windowstangent visserligen). Möss... Sitter med en underbar Logitech MX 500 (tycker nästan att de 8 knapparna är för få...)

Vad gäller bluetooth har jag faktiskt ingen aning.

• Medlem
  • Alingsås
  • 2003-10-29 21:25

Tyker det verkar konstigt att det inte skulle fungera eftersom jag läst att de skulle speciellt satsa på Apple, men varför står det då överallt när man tittar på Logitech´s produkter att de har stöd för "Win XP/ 2000"
Varför står det inte Mac OS då med? och enl. dustins support trodde inte de att de hade stöd ( men det skulle väl inte va första gången en support har fel )

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-29 21:35

Titta på Macallys tangentbord. Finns bland annat på Macoteket.

Kolla här!

Det här tangentbordet verkar himla trevligt. Macoteket har.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-29 22:08

Du hittar det på www.macoteket.se under USB-tillbehör. Priset är 529 kronor plus moms. Dyrt tycker jag. Det är kanske vettigare att köpa Apples originaltangentbord som kostar 475 kronor exklusive moms?

1
Bevaka tråden