Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Låda för GBA-spel?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Jag har jumpat runt lite och lyckas inte hitta någon form för behållare till GBA-spel. Det ska vara en pryl som man kan ha med sig på resan, och lägga spelen i, utan att de far runt:)

Är det någon som har erfarenhet eller vet var de finns att köpa?

I dagsläget finns det inga fodral i stil med de som fanns till GBC-spel, i alla fall inte ifrån Nintendo själva. Har tyvärr inte sett några bra alternativ ifrån några andra företag heller. Nintendo har sagt att något förvaringsalternativ är på gång, men jag har inte sett några bilder på dem ännu. Själv tror jag inte att något bra alternativ kommer att dyka upp tyvärr.

Själv förvarar jag mina i en tygpåse jag fick med min MiniDisc för några år sedan.

//fredrik

Jag har ett speciellt cd-fack på min väska där jag brukar slänga in mina GBA-spel. Dom är ju robusta så jag tror inte man behöver vara så himla rädd om dom.

Vet inte riktigt hur stora GBA spelen är, men kanske något fodral för minidiscar kanske fungerar?

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-10-25 19:20

Sist jag var inne på Game i Malmö såg jag lite små plastaskar och sådant för GBA-spel.

Citat:

Skrevs ursprungligen av William WM
Vet inte riktigt hur stora GBA spelen är, men kanske något fodral för minidiscar kanske fungerar?

De är betydligt mindre. Grovt räknat 6 cm x 3,5 cm x 0,5 cm.

Citat:

Skrevs ursprungligen av nillon
Sist jag var inne på Game i Malmö såg jag lite små plastaskar och sådant för GBA-spel.

Tack för tipset Nillon! Hitta en behållare för spel när jag kolla in Games engelska shop. Cartridge Storage tower

Ska kolla in om Stockholms butikerna har dem.

1
Bevaka tråden