Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Android 8.0 kommer heta Oreo

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Googles nästa version av Android kommer som rykten har påstått att döpas efter den välkända kakan Oreo.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-08-22 10:00

Va! Är det sant!?! I'm flabbergasted!!!

14% kör Nougat. Detta blir nog bara en dröm för dom flesta.

Ursprungligen av _empty:

14% kör Nougat. Detta blir nog bara en dröm för dom flesta.

Verkar onekligen som att man typ får köpa sig en ny mobil om man vill hålla sig uppdaterad när det gäller Android.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-08-22 10:27
Ursprungligen av Ida Blix:

Verkar onekligen som att man typ får köpa sig en ny mobil om man vill hålla sig uppdaterad när det gäller Android.

Det eller hålla sig till Pixel.

Jag förstår att det är lite mer komplext än för Apple / iOS, men det har hetat att det ska bli bättre med uppdateringar sen jag köpte en HTC Hero 2009. Vad det verkar är det bara marginellt bättre nu.

  • Medlem
  • 2017-08-22 10:37
Ursprungligen av Ida Blix:

Verkar onekligen som att man typ får köpa sig en ny mobil om man vill hålla sig uppdaterad när det gäller Android.

Nej, då, man kan installera Lineage OS! Finns stöd för mängder av befintliga Androidenheter. Men helt enkelt är det förstås inte.

  • Medlem
  • 2017-08-22 22:03

Nuförtiden är det inga stora nyheter i nya versioner av Android. Finns inget jag saknar i Nougat på tex en S8 jämfört med vad som finns i Oreo. Att sedan likställa utrullning av en ny Android version med IOS är lika löjligt som tvärtom

  • Medlem
  • 2017-08-22 22:15
Ursprungligen av PaO:

Nuförtiden är det inga stora nyheter i nya versioner av Android. Finns inget jag saknar i Nougat på tex en S8 jämfört med vad som finns i Oreo. Att sedan likställa utrullning av en ny Android version med IOS är lika löjligt som tvärtom

Inga stora nyheter eller inte, uppdateringar borde erbjudas till modern hårdvara oavsett om man anser att nyheterna är stora eller inte. Jag anser ändå att det finns flera nyheter som man inte borde vifta bort, Tim Schofield visar dessa i en snygg YouTube-video.

Vad är det som är så löjligt egentligen? Kör man en Android-telefon så vill man väl ha modern mjukvara och inte utdaterade versioner? Det här är ett problem hos vissa tillverkare, och här finns det ett ansvar att ta.

1
Bevaka tråden