Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny iOS-användare. Är det värt att testa beta-versioner? Tips på bra appar.

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!
Jag är nyvunnen Iphone användare som gick över från att ha kört i princip alla Galaxy S och note sen Galaxy s3.
Har ett par funderingar, har inte direkt saknat min s8+ (kör Iphone 7) förutom att smidigare togglesystem för att sätta på t.ex platsdata, så min fundering är ios11 beta, hur stabil är den? Är det värt att vara betatestare på den eller vänta på globala releasen (sjukt gott med uppdateringar i tid).

Fråga två, langa lite app tips och tips, allt är tacksamt mottaget
Mvh Henrik

Senast redigerat 2017-08-16 08:58
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-08-15 09:32

Angående betan så kolla här:
http://www.99mac.se/forum/t/322108-ios-11-pub...

Jag har kört den sen beta 2 på min ipad och inte haft några direkta problem, men inte vågat lägga den på telefonen än (framför allt för att swish inte fungerar än).

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-08-15 09:35

Välkommen till en enklare och säkrare mobilvärld!
Overcast. Fleksy. Moves.app. Infuse. Fjärrkontroll (om du har en AppleTV). Clips. 1Blocker/Adamant/Adguard för att blocka reklam och annat skräp i Safari.

Ursprungligen av Json_81:

Angående betan så kolla här:
http://www.99mac.se/forum/t/322108-ios-11-pub...

Jag har kört den sen beta 2 på min ipad och inte haft några direkta problem, men inte vågat lägga den på telefonen än (framför allt för att swish inte fungerar än).

Tackar! Läste dock något idag om att swish skulle fungera nu eller jag kanske misstar mig helt och bara önskar

Ursprungligen av reboot81:

Välkommen till en enklare och säkrare mobilvärld!
Overcast. Fleksy. Moves.app. Infuse. Fjärrkontroll (om du har en AppleTV). Clips. 1Blocker/Adamant/Adguard för att blocka reklam och annat skräp i Safari.

Tackar! Känslan överlags ge hittills varit oslagbar, vilket ut år väldigt glad över
Fleksy är ett måste, riktigt bra tangenbord

Jag använder Chrome för tillfället men safari är kanske bättre?
Resten ska jag kolla upp

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-08-15 21:08
Ursprungligen av Tallithehut:

Tackar! Läste dock något idag om att swish skulle fungera nu eller jag kanske misstar mig helt och bara önskar

Swish funkar, men inte alla bankappar.

Tack får forska lite om Swedbank i den tråden

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-08-16 11:14
Ursprungligen av Tallithehut:

Tack får forska lite om Swedbank i den tråden

Funkar inte för mig.

Ursprungligen av Json_81:

Funkar inte för mig.

Samma här

1
Bevaka tråden