Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airpods är inspirerade av den mörka sidan

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I en intervju berättar Apples designer Jony Ive att han inspirerades av stormtroopers i Star Wars när han tog fram designen på Apples hörlurar – senast lanserades de trådlösa lurarna Airpods.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-07-27 10:27
Ursprungligen av Redaktionen:

I en intervju berättar Apples designer Jony Ive att han inspirerades av stormtroopers i Star Wars när han tog fram designen på Apples trådlösa hörlurar Airpods.

Läs hela artikeln här

Nja, Airpods är ju helt inspirierade av Earpods från 2012 som i sin tur är en fortsättning av de vita Earbuds som kom med första iPoden 2001. Antar att det är dessa Jonathan Ive menar i WSJ-citatet (som jag inte kan läsa bakom paywall)

Ursprungligen av IngoX:

Nja, Airpods är ju helt inspirierade av Earpods från 2012 som i sin tur är en fortsättning av de vita Earbuds som kom med första iPoden 2001. Antar att det är dessa Jonathan Ive menar i WSJ-citatet (som jag inte kan läsa bakom paywall)

Jo, klart Airpods är en utveckling av de tidigare. Helt rätt. Visst vore det kul om vi fick se en stormtrooper med Airpods i nån kommande film

  • Medlem
  • Uppland
  • 2017-07-27 14:40

Fick just mail att mina ligger i butiken redo för upphämtning. Gött.

Ser redan gammaldags och krångligt ut när man ser alla med trådande lurar.

Ursprungligen av Tjosansa:

Ser redan gammaldags och krångligt ut när man ser alla med trådande lurar.

Jo, men så har det ju varit i minst 4-5 år nu.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-07-30 20:05

Tror ni det kommer uppdaterade Airpods i höst? Eller ska man beställa tro? ?

  • Medlem
  • 2017-07-30 21:51
Ursprungligen av Talla:

Tror ni det kommer uppdaterade Airpods i höst? Eller ska man beställa tro? ?

Jag hade beställt, inga rykten om att en ny generation är runt hörnet. Jag tror inte att Apple kommer uppdatera Airpods varje år, men det är en gissning. Du kan ju vänta till september-eventet om du är osäker.

1
Bevaka tråden