Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Ny Iphone SE kommer i augusti

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Iphone SE kan uppdateras redan nästa månad med ny processor, men bibehållen design.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Iphone SE kan uppdateras redan nästa månad med ny processor, men bibehållen design.

Läs hela artikeln här

Kommer den vara så billig och inte sämre än nuvarande iPhone SE så kommer den nog sälja guld så det skriker om det.

Fortfarande för hög kostnad för en så pass liten och relativt medelmåttig telefon.

inte omöjligt att jag köper den. Väldigt prisvärd telefon.

Ursprungligen av sextontio:

Fortfarande för hög kostnad för en så pass liten och relativt medelmåttig telefon.

Apple A9 är fortfarande ett av de snabbaste chipen på marknaden i single-core (bara slaget av A10) och med uppgraderat chip har de än större försprång mot liknande lurar. SE har samma I/O subsystem som 6S/7 vilket är snabbare än alla Androidlurar på marknaden förutom OnePlus 5. SE har dessutom riktigt bra batteritid och kameran är för prisklassen riktigt, riktigt bra.

Hur är det en hög kostnad för den luren?

Ursprungligen av sextontio:

...för hög kostnad...

Ursprungligen av Tjosansa:

...Väldigt prisvärd...

Så olika man kan se på saker...

Har en SE som arbetstelefon, gillar den skarpt. Har inga problem att rekommendera den telefonen för folk som behöver en telefon men inte bryr sig om storleken på skärmen, fruktansvärt rapp och bra batteritid.

Ursprungligen av Redaktionen:

Iphone SE kan uppdateras redan nästa månad med ny processor, men bibehållen design.

Läs hela artikeln här

Nöjd jag blir nu! Nuvarande SE har för dålig selfiekamera (kräver en bra då jag tar många med mitt barn:)) och för dålig fingerläsare. Annars är designen min favorit genom alla tider. Kan ju hoppas de moderniserar skärmen med lite mindre dödyta och touch-id så köper jag direkt. Trivs inte alls med den hala designen på 6S och min nuvarande 7:a. Utstickande kamera och inget 3,5mm. Värdelöst.

Ursprungligen av Paulista:

Nöjd jag blir nu! Nuvarande SE har för dålig selfiekamera (kräver en bra då jag tar många med mitt barn:)) och för dålig fingerläsare. Annars är designen min favorit genom alla tider. Kan ju hoppas de moderniserar skärmen med lite mindre dödyta och touch-id så köper jag direkt. Trivs inte alls med den hala designen på 6S och min nuvarande 7:a. Utstickande kamera och inget 3,5mm. Värdelöst.

Apple Airpods ftw.

En iPhone SE har väl aldrig varit så billig som nu - 3190 för 32 GB (cdon, mediamarkt, netonnet m fl). Den kostade ju typ 5800 för 64 GB och 4800 för 16 GB när den släpptes 2016.

  • Medlem
  • 2017-07-30 09:51
Ursprungligen av johan_tanying:

En iPhone SE har väl aldrig varit så billig som nu - 3190 för 32 GB (cdon, mediamarkt, netonnet m fl). Den kostade ju typ 5800 för 64 GB och 4800 för 16 GB när den släpptes 2016.

Håller med dig
Riktigt prisvärd IMO

1
Bevaka tråden