Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var kan man ladda ner senaste TenFourFox?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skattungbyn
  • 2017-07-24 10:45

Med stigande ålder så glömmer man. Ni får ursäkta att jag ställer denna fråga igen.
Min PPC G5 som går med 104.11 och som jag äntligen fått att fungera. Har bytt ut hårddiskarna.
Men Tenfourfox funkar inget bra. ser mest på Youtybe på den. Vid växling mellan helskärms läge och de andra funktionerna så fastnar de.
Man kan ju hämta en version som är anpassad för datorn, men jag har glömt var. Kan någon vara snäll och ge mig en länk till rätt ställe. Tack!

Senast redigerat 2017-07-24 11:34
  • Medlem
  • 2017-07-24 11:24
Ursprungligen av torin:

Med stigande ålder så glömmer man. Ni får ursäkta att jag ställer denna fråga igen.
Min PPC G5 som går med 104.11 och som jag äntligen fått att fungera. Har bytt ut hårddiskarna.
Men Tenfourfox funkar inget bra. ser mest på Youtybe på den. Vid växling mellan helskärms läge och de andra funktionerna så fastnar de.
Man kan ju hämta en version som är anpassad för datorn, men jag har glömt var. Kan någon vara snäll och ge mig en länk till rätt ställe. Tack!

Här. Direktlänk för G5.

  • Medlem
  • Skattungbyn
  • 2017-07-24 19:03

Tack!

1
Bevaka tråden