Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

FTP-klienten Transmit kommer i ny version

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sju år efter Transmit 4 uppdaterar nu utvecklarna Panic sin omtyckta filhanterare Transmit till version 5.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-07-21 14:53

Jag har något vagt minne av att jag har läst om Transmit. Men jag är inte säker. Annars är det förstås Cyberduck som gäller. Eller Filezilla, om det måste vara alldeles gratis och öppet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-07-21 15:29

Bästa FTP-klienten för macOS tror jag. Kostar förståss en slant.

Nu är det länge sedan jag använde Transmit, men älskade programmet då. Ska absolut kolla in det igen nu efter denna rejäla översyn.

Transmit och Cyberduck är mina primära program när det kommer till filhantering.

Detta är en bra deal.

Filezila fungerar inte med vår webbserver, vet ej varför, så kör Cyberduck nu.
Är det värt att kolla in Transmit, fördelar?

Transmit skall tydligen komma med stöd för Amazon S3 (för alla locations) vilket är en primär funktion då det saknas lite av den varan på Mac-sidan. Ser fram emot uppdateringen. De får gärna lägga in samma features i Coda när de ändå håller på.

  • Medlem
  • 2017-07-22 11:00
Ursprungligen av biffenrydberg:

Transmit skall tydligen komma med stöd för Amazon S3 (för alla locations) vilket är en primär funktion då det saknas lite av den varan på Mac-sidan. Ser fram emot uppdateringen. De får gärna lägga in samma features i Coda när de ändå håller på.

Vad är det i Cyberduck som "det saknas lite av den varan" vad gäller stödet för Amazon S3?

1
Bevaka tråden