Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oneplus 5 kan stänga av sig vid nödsamtal

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Flera personer har rapporterat att deras Oneplus 5 stängt av sig när de har försökt ringa nödsamtal.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-07-19 12:43

Sonen fick lämna tillbaka en 3:a eftersom mjukvaran ständigt strulade. Nu har han en 3T som ännu funkar bra, peppar, peppar. Oneplus programvara är dessvärre inte alltid pålitlig. Synd, eftersom det annars är en mycket prisvärd telefon.

Ursprungligen av Alix:

Sonen fick lämna tillbaka en 3:a eftersom mjukvaran ständigt strulade. Nu har han en 3T som ännu funkar bra, peppar, peppar. Oneplus programvara är dessvärre inte alltid pålitlig. Synd, eftersom det annars är en mycket prisvärd telefon.

Vi har haft OnePlus i familjen i ett år nu ( 3 och 3T). Har funkat utan problem. Bästa telefon man kan få för det priset.

  • Medlem
  • 2017-07-19 13:56
Ursprungligen av matssoderstrom:

Vi har haft OnePlus i familjen i ett år nu ( 3 och 3T). Har funkat utan problem. Bästa telefon man kan få för det priset.

Känns som om OnePlus 5 är sämre än 3 och 3T

  • Medlem
  • 2017-07-19 14:21
Ursprungligen av matssoderstrom:

Vi har haft OnePlus i familjen i ett år nu ( 3 och 3T). Har funkat utan problem. Bästa telefon man kan få för det priset.

Grattis! Men det är tyvärr så att man får chansa när det gäller stabiliteten i programvaran. Oneplus är drabbad av buggar i större utsträckning än andra mobiler, i alla fall i den prisklassen.

Ursprungligen av Alix:

Grattis! Men det är tyvärr så att man får chansa när det gäller stabiliteten i programvaran. Oneplus är drabbad av buggar i större utsträckning än andra mobiler, i alla fall i den prisklassen.

Finns det statistik på det? Alltså inte bara mediebrus...

Ursprungligen av PaO:

Känns som om OnePlus 5 är sämre än 3 och 3T

Det kan vara läge att vänta in 5T eller vad den kommer att heta.

Ursprungligen av Redaktionen:

Flera personer har rapporterat att deras Oneplus 5 stängt av sig när de har försökt ringa nödsamtal.

Läs hela artikeln här

Verkar som att fler Android telefoner har problemet Reddit

  • Medlem
  • 2017-07-19 20:45
Ursprungligen av matssoderstrom:

Finns det statistik på det? Alltså inte bara mediebrus...

Nej, jag tror inte Oneplus ger ut sådan statistik, inte andra tillverkare heller. Det är nog "bara mediebrus".

Oneplus meddelar idag att de kommer åtgärda problemet i en kommande mjukvaruuppdatering.

Ursprungligen av PaO:

Känns som om OnePlus 5 är sämre än 3 och 3T

Jag hade Oneplus 3T, den var bra men den lyckades aldrig ersätta min 6s plus. Jag har sen dess hunnit uppgradera från iPhone 6s plus till iPhone 7 plus. Men jag använder numer enbart Oneplus 5 som "daily driver". Oneplus 3T är en bra telefon, men Oneplus 5 är bättre på alla plan. Otroligt trevlig att använda.

Varsågod, använd min referral-länk och få 200 kr rabatt på tillbehör vid köp av telefon: https://oneplus.net/se/invite#I1RXSN7QJDZAFOV

OnePlus verkar ha en fix ute redan som rullas ut, OxygenOS 4.5.6.

1
Bevaka tråden