Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Samsung släpper specialversion av Note 7

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den olycksdrabbade telefonen Note 7 är uppenbarligen saknad av många användare, och Samsung uppges nu planera en begränsad återkomst i hemlandet Sydkorea.

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • 2017-06-28 15:59

Specialversion=Ej exploderande

Ursprungligen av Rlafh:

Specialversion=Ej exploderande

"It's a feature"

Lets unbox!

  • Medlem
  • 2017-06-28 20:49

Nu är jag ingen fan av Samsung och deras prylar, men jag tycker att det börjar bli lite tråkigt och uttjatat med alla "skämt och roligheter" angående Note 7. Har ni inget annat att roa er med?

  • Medlem
  • 2017-06-28 20:53
Ursprungligen av Ljung:

Nu är jag ingen fan av Samsung och deras prylar, men jag tycker att det börjar bli lite tråkigt och uttjatat med alla "skämt och roligheter" angående Note 7. Har ni inget annat att roa er med?

Jag som fan av Samsung håller med ?

Snart dags att boka Note 8

Intressant är att Samsung inte fått ett enda fall av exploderande S8 telefonerna. Så något positivt kom ut av fadäsen

tråkigt.

Ursprungligen av PaO:

Jag som fan av Samsung håller med ?

Snart dags att boka Note 8

Intressant är att Samsung inte fått ett enda fall av exploderande S8 telefonerna. Så något positivt kom ut av fadäsen

Men nu har du väl satt en ganska låg ribba...

Ursprungligen av Ljung:

Nu är jag ingen fan av Samsung och deras prylar, men jag tycker att det börjar bli lite tråkigt och uttjatat med alla "skämt och roligheter" angående Note 7. Har ni inget annat att roa er med?

Jo - det har vi (jag), men det här är roligast.

Eller - jo, jag har annat att roa mig med också eftersom jag kan göra mer än en sak samtidigt.

Sedan så kommer jag även ihåg alla fall av skämt kring diverse mer eller mindre riktiga "applegates" så jag är inte speciellt bekymrad över det här

Är det förändringarna förutom batteriet (mindre) som är ryktet det handlar om här?

Att de skulle släppas en omgång "säkrade" i Sydkorea har väl varit klart rätt länge nu. Sry for asking, men tycker inte att ni ska syssla med click-bait om så är fallet här. Ni har ju haft gott om intressanta riktiga artiklar ändå

1
Bevaka tråden