Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipad Pro 10,5 tum – Skärmen och batteriet testas

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är du nyfiken på skärmen på nya Ipad Pro? Läs då vidare för nu har vår expert Thomas Ytterberg undersökt den noga. Ida har dessutom testat batteriet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-06-26 16:56

Fantasistikt som testwt är, kommer ni med test på den stora?

  • Medlem
  • 2017-06-26 19:35

Mycket som hade att göra med skärmen var grekiska för mig (med det sagt var det inte dåligt beskrivet), men jag vill ändå applådera er ambitionsnivå. Gillar även att ni skriver hur batteriestet gått tillväga och vilka inställningar ni haft. Hög nivå på testerna! Imponerande batteritid, för övrigt.

En hela ny maskin. Men bilden skulle kunna förväxlas med ett fotografi från 2013. Det visar att inte mkt har hänt med designen i iOS på fyra år. Trist.

Ursprungligen av Johan Thuresson:

En hela ny maskin. Men bilden skulle kunna förväxlas med ett fotografi från 2013. Det visar att inte mkt har hänt med designen i iOS på fyra år. Trist.

att använda en bild av hemskärmen för att slå fast att inte mycket har hänt med designen i iOS på fyra år skulle kunna anses som att dra förhastade slutsatser...

Tack för ett bra och intressant test. Jag har två frågor angående batteritestet.

1. I tabellen står batteritiden för iPad Pro 12,9 med. Jag utgår från att det är första versionen av den?

2. I videotestet använder ni en film som spelas om och om igen till dess att batteriet är tömt. Vilken upplösning och bithastighet har den videon?

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2017-06-26 23:18

I Småland där jag kommer från säger man ”på det stora hela”. Var i Sverige säger man ”på det hela stora”, Thomas Ytterberg?

Tack för övrigt för en grym genomgång av skärm och batteri! ??

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-06-27 00:01
Ursprungligen av Johan Thuresson:

En hela ny maskin. Men bilden skulle kunna förväxlas med ett fotografi från 2013. Det visar att inte mkt har hänt med designen i iOS på fyra år. Trist.

Det betyder väl att de gjorde det väldigt bra redan för fyra år sedan

Ursprungligen av Json_81:

Fantasistikt som testwt är, kommer ni med test på den stora?

Vi försöker få tag på ett testexemplar av den också ja. Fanns inga inne när vi fick låna den här.

Ursprungligen av nyllet83:

Tack för ett bra och intressant test. Jag har två frågor angående batteritestet.

1. I tabellen står batteritiden för iPad Pro 12,9 med. Jag utgår från att det är första versionen av den?

2. I videotestet använder ni en film som spelas om och om igen till dess att batteriet är tömt. Vilken upplösning och bithastighet har den videon?

Det är den förra modellen ja, det ska jag förtydliga!

Tears of Steel kör vi på repeat i 720p, ~3700 kbit/s.

Ursprungligen av Ida Blix:

Det är den förra modellen ja, det ska jag förtydliga!

Tears of Steel kör vi på repeat i 720p, ~3700 kbit/s.

Ser att du uppdaterat artikeln vilket är väldigt bra. Noterade dock att du skrivit att första versionen av iPad Pro 12,9 är från 2016. Den släpptes faktiskt 2015.

Ursprungligen av nyllet83:

Ser att du uppdaterat artikeln vilket är väldigt bra. Noterade dock att du skrivit att första versionen av iPad Pro 12,9 är från 2016. Den släpptes faktiskt 2015.

Hoppsan. Fixar!

1
Bevaka tråden