Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobiler och uppdateringar.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Man kan ju ha olika smak inom mobiler. En del föredrar iPhone andra nån Android enhet. Fördelen med iOS har ju varit att man alltid har fått det senaste och bästa relativt fort även med modeller som är nåt år gamla.
Men kommer det att vara så även i framtiden för Apple? En av Googles mest intressanta projekt tycker jag är "Project Treble" som gör att android minskar gapet så att säga, teoretiskt kommer du få uppdateringar mycket fortare:
https://arstechnica.com/gadgets/2017/05/googl...

Kanske inte Samsung som implementerar egna saker lite hursomhelst, apputvecklare måste anpassa sina appar till Samsung enheter på ett annat sätt än till Sony exempelvis. Frustrerande men de har ju inget val eftersom Samsung är störst inom android.

Men till märken (Sony, Nokia, etc..) som håller sig nära Googles anvisningar är det lite av ett paradigmskifte som gör det billigare och lättare att uppdatera android till den senaste versionen. Kommer detta att påverka framtida försäljning av iPhones eller har det mindre betydelse?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-05-25 09:43

Det har hetat att android ska bli bättre på att få uppdateringar nästan sen det kom.
Jag tror det när jag ser det.

1
Bevaka tråden