Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone blev stulen....

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Min Iphone blev stulen igår. Jag gick in på icloud.com med apple id via datorn. Sedan fick jag fram den och har lokaliserat den. Nästa gång skulle jag gå in igen så fick jag 2-parts verifikation. Ett nummer är skickat till min telefon. Den är låst så man kan inte komma in i den. Men varför fick jag upp denna nu på datorn? Vågar jag skicka den igen? Eller har någon försökt med nått?

Senast redigerat 2017-04-29 11:26
Ursprungligen av Mattias_jo1:

Hej,

Min Iphone blev stulen igår. Jag gick in på icloud.com med apple id via datorn. Sedan fick jag fram den och har lokaliserat den. Nästa gång skulle jag gå in igen så fick jag 2-parts verifikation. Ett nummer är skickat till min telefon. Den är låst så man kan inte komma in i den. Men varför fick jag upp denna nu på datorn? Vågar jag skicka den igen? Eller har någon försökt med nått?

Helt otroligt men jag får tillbaka den...en kille som ringde upp efter jag ringt mitt nummer. Hittad på en gata i ett helt annat område än jag befunnit mig då det hände.

1
Bevaka tråden