Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fulkultur återvänder till superhjältarna

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Superhjältar, trollkarlar och rymdäventyrare står på menyn när Fulkultur sätter Marvels filmuniversum under luppen.

Läs hela artikeln här

Amanda då för bövelen! Tycker ni ska ha med alla i podden! Även Ida som vi alla saknar <3 Andreas sköna stämma! Ja ALLA ska med!!!

Ämnet sög då jag inte alls tycker om deras filmer och serier

Ursprungligen av SweSG:

Amanda då för bövelen! Tycker ni ska ha med alla i podden! Även Ida som vi alla saknar <3 Andreas sköna stämma! Ja ALLA ska med!!!

Ämnet sög då jag inte alls tycker om deras filmer och serier

Amanda är tyvärr ledig några veckor, men både hon och Ida kommer tillbaka till 99mac inom kort!

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-04-27 09:31
Ursprungligen av SweSG:

Amanda då för bövelen! Tycker ni ska ha med alla i podden! Även Ida som vi alla saknar <3 Andreas sköna stämma! Ja ALLA ska med!!!

Ämnet sög då jag inte alls tycker om deras filmer och serier

Hade alla Geeks-medarbetarna och Fulkulturister varit med hade det blivit en salig kakafoni. Nördigt, absolut, men förmodligen helt ohållbart att lyssna på. Haha, min stämma har nog aldrig beskrivits som skön, tack för den!

Ursprungligen av SweSG:

Amanda då för bövelen! Tycker ni ska ha med alla i podden! Även Ida som vi alla saknar <3 Andreas sköna stämma! Ja ALLA ska med!!!

Ämnet sög då jag inte alls tycker om deras filmer och serier

Haha, tro mig, just nu gör jag mig inte så bra i podden! Trött och lite flummig av alla mediciner jag tar efter knäoperationen. Jag är dock tillbaka om några veckor. Kul att jag är saknad!

Ursprungligen av amandareventlid:

Haha, tro mig, just nu gör jag mig inte så bra i podden! Trött och lite flummig av alla mediciner jag tar efter knäoperationen. Jag är dock tillbaka om några veckor. Kul att jag är saknad!

Klart du är saknad vännen! Alltid kul att höra någon som är glad på en lördag när en annan är sur som fan!

Ursprungligen av SweSG:

Klart du är saknad vännen! Alltid kul att höra någon som är glad på en lördag när en annan är sur som fan!

<3 Haha, låter som att Jakob och Andreas får jobba lite hårdare på sin glada stämma under tiden jag är borta, för att kompensera.

1
Bevaka tråden