Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra start för Galaxy S8

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsung är nöjda med intresset kring Galaxy S8, och meddelar att förhandsbokningarna varit "de bästa någonsin".

Läs hela artikeln här

Nähä? Helt seriöst, vad skulle dom annars kunnat meddela?

  • Medlem
  • 2017-04-25 12:07

Personligen kan jag inte acceptera placeringen av fingeravtrycksläsaren. Den är obegriplig rent ergonomiskt och då inte enbart för att den ligger intill kameralinsen. Jag tror inte att någon annan tillverkare än möjligtvis Apple hade kommit undan med det.

  • Medlem
  • Uppland
  • 2017-04-25 15:53

59mac.se

Ursprungligen av CekariYH:

Vilken typ av försäljning sysslar SquareTrade med tror du? Skulle det gå bra eller dåligt för ST om S8 inte går sönder i tusenbitar vid droptest?

  • Medlem
  • International user
  • 2017-04-25 18:10
Ursprungligen av M8ystic8:

Vilken typ av försäljning sysslar SquareTrade med tror du? Skulle det gå bra eller dåligt för ST om S8 inte går sönder i tusenbitar vid droptest?

Köper folk försäkringar p.g.a droptests?

Ursprungligen av M8ystic8:

Vilken typ av försäljning sysslar SquareTrade med tror du? Skulle det gå bra eller dåligt för ST om S8 inte går sönder i tusenbitar vid droptest?

Vad är det för ton?
Jag lade inte in något omdöme utan bara förmedla vad jag fått veta.

  • Medlem
  • 2017-04-25 20:48
Ursprungligen av M8ystic8:

Vilken typ av försäljning sysslar SquareTrade med tror du? Skulle det gå bra eller dåligt för ST om S8 inte går sönder i tusenbitar vid droptest?

Att företaget säljer försäkringar och har ett intresse av att framhålla S8:s benägenhet att gå sönder vid fall innebär inte att S8 har en mindre benägenhet att gå sönder vid fall. Den benägenheten är objektiv och kan empiriskt undersökas just via dropptest.

1
Bevaka tråden