Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #173: Att vara ihop med Apple

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna vecka samlas redaktörerna Amanda och Jakob för att prata om Apples nya produkter, frånvaron av ett event, nya appar och ett I-landsproblem.

Läs hela artikeln här

Hej på er och tack för ett trevligt avsnitt. Har en liten fråga. Hur kommer det sig att ert avsnitt finns tillgängligt på er hemsida betydligt snabbare än vad dom dyker upp i dom flesta poddApparna? Är det så att nån "på andra sidan" måste lyssna igenom avsnittet innan det läggs ut på tex Acast?? Älskar podd formatet och vill ha det så snabbt det kommer ut.

Ursprungligen av Jukeboxen:

Hej på er och tack för ett trevligt avsnitt. Har en liten fråga. Hur kommer det sig att ert avsnitt finns tillgängligt på er hemsida betydligt snabbare än vad dom dyker upp i dom flesta poddApparna? Är det så att nån "på andra sidan" måste lyssna igenom avsnittet innan det läggs ut på tex Acast?? Älskar podd formatet och vill ha det så snabbt det kommer ut.

Prenumererar du på RSS:en så bör du också få den så fort den publicerats; http://www.99mac.se/feed/podcast

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-03-25 20:15

Gillar selfiebilderna lika mycket som avsnitten

  • Medlem
  • 2017-03-25 20:42

Är det bara jag som gillar den vita framsidan på den röda iPhonen? Svart passar ju inte, men det är ju min smak.

Ursprungligen av WiFi:

Är det bara jag som gillar den vita framsidan på den röda iPhonen? Svart passar ju inte, men det är ju min smak.

Jämförelse; jet black framsida med röd baksida
https://youtu.be/ffFuklPRlDA

  • Medlem
  • 2017-03-26 11:32
Ursprungligen av Mackan1984:

Jämförelse; jet black framsida med röd baksida
https://youtu.be/ffFuklPRlDA

Snyggt, men inte lika snyggt som vit. Men det är väl jag som har dålig smak, haha.

Ursprungligen av JohannesKBA:

Gillar selfiebilderna lika mycket som avsnitten

Hehe, brukar kika på dom också. Har nog aldrig sett någon som ändrar stil lika mycket som Amanda gör på så kort tid. En annan har sett likadan ut sedan 20 år tillbaka typ. Varför ändra på något som fungerar?

Ursprungligen av SweSG:

Hehe, brukar kika på dom också. Har nog aldrig sett någon som ändrar stil lika mycket som Amanda gör på så kort tid. En annan har sett likadan ut sedan 20 år tillbaka typ. Varför ändra på något som fungerar?

Haha, jobbar lite som en kameleont!

Ursprungligen av SweSG:

Hehe, brukar kika på dom också. Har nog aldrig sett någon som ändrar stil lika mycket som Amanda gör på så kort tid. En annan har sett likadan ut sedan 20 år tillbaka typ. Varför ändra på något som fungerar?

Ja här ligger en annan i lä! Blir ju lite stressad eftersom jag ser exakt likadan ut på alla bilderna

Ursprungligen av jakobnilsson:

Ja här ligger en annan i lä! Blir ju lite stressad eftersom jag ser exakt likadan ut på alla bilderna

Inte vara ledsen! Amanda har ju mera hår att jobba med. Jag vet dock att du har en riktigt cool t-shirt med fåglar på. Bara det är ett + i min bok

Ursprungligen av SweSG:

Inte vara ledsen! Amanda har ju mera hår att jobba med. Jag vet dock att du har en riktigt cool t-shirt med fåglar på. Bara det är ett + i min bok

Ah, den T-shirten börjar tyvärr ha sett sina bästa dagar. Dags att beställa en ny!

1
Bevaka tråden