Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Att leta brister

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hässleholm
  • 2017-02-25 19:09

Läste en recension av iPhone 7. Visserligen kanske man kan tycka att Apple håller igen på vissa saker för att sälja fler telefoner men det man klagade på var:

Hal
Utstickande kameralins
"vi hade gärna sett en form av induktionsladdning som i Apple Watch för att lindra lyssna- och ladda-problemet"

"lindra lyssna- och ladda-problemet"

Känns som att man uppfinner problem som inte egentligen finns...

Ursprungligen av larsp777:

Läste en recension av iPhone 7. Visserligen kanske man kan tycka att Apple håller igen på vissa saker för att sälja fler telefoner men det man klagade på var:

Hal
Utstickande kameralins
"vi hade gärna sett en form av induktionsladdning som i Apple Watch för att lindra lyssna- och ladda-problemet"

"lindra lyssna- och ladda-problemet"

Känns som att man uppfinner problem som inte egentligen finns...

Testa att ladda en iPhone 7 samtidigt som du lyssnar på musik med de medföljande hörlurarna...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2017-02-25 20:22

Hade väl ändå vore bättre med en laddkabel med ett 3.5mm hörlursjack.

  • Medlem
  • 2017-02-25 20:54

Men det är väl klart att det blir problem för dem som inte har trådlösa hörlurar eller en adapter? En sådan adapter borde ha ingått till alla.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-02-25 21:00

Tja... hörlurarna till min 7+ ligger kvar i asken. Har kört trådlöst ljud i flera år. Går runt med SBH-20 runt nacken och har en sån här i bilen. Sämre ljud ja, men att slippa sladdar är guld.

Att kameran sticker ut vill jag hävda är superbra. Större kamera är önskvärt, hade gärna fått sticka ut ngn mm till om det vore motiverat ur kamerateknisk synvinkel. Har ändå ett fett och tjockt fodral på min 7+.

Men att den saknar trådlös laddning håller jag med om, det är en miss.

  • Medlem
  • Hässleholm
  • 2017-02-26 01:24
Ursprungligen av HåkanE:

Testa att ladda en iPhone 7 samtidigt som du lyssnar på musik med de medföljande hörlurarna...

Ok, for att man inte kan ha hörlurar i samtidigt...

Jo, en försämring antar jag.

1
Bevaka tråden