Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad vill du se under MWC?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mobilmässan Mobile World Congress i Barcelona närmar sig med stormsteg. 99mac kommer vara på plats och vill veta vad ni läsare vill se mer av.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-02-21 18:08

Huawei och LG
Sedan om Samsung visar en sneek peek på S8

Om du kan filma lite hands on är det alltid trevligt! Samt om du kunde utse den snyggaste mobilen på mässan ?

Alla schyssta BT lurar som är på väg, gärna de med NC! ??

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-22 10:41
Ursprungligen av PaO:

Huawei och LG
Sedan om Samsung visar en sneek peek på S8

Jag är redan anmäld till Samsungs, LG:s och Huaweis pressevent, samt har båsgenomgångar inplanerade med deras representanter på plats. Dock misstänker jag att Samsungs event kommer fokusera på plattor och olika mobiltillbehör, men vi bjuds kanske på en liten aptitretare inför Galaxy S8-eventet. Jag kommer hålla utkik hur som helst!

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-22 10:43
Ursprungligen av D_Odell:

Om du kan filma lite hands on är det alltid trevligt! Samt om du kunde utse den snyggaste mobilen på mässan ?

Jag ska definitivt försöka filma lite hands on-tid med de mest intressanta produkterna, eftersom jag åker själv får det nog bli klassisk bakom kameran-handpåläggning men det ska förhoppningsvis bli intressant det också

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-22 10:44
Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Alla schyssta BT lurar som är på väg, gärna de med NC! ??

Tack för uppslaget, det ska jag definitivt hålla utkik efter! ?

Ursprungligen av ekloev:

Tack för uppslaget, det ska jag definitivt hålla utkik efter! ?

Kul! Du får gärna se om du kan hitta Pioneer Rayz Plus också, de är inte trådlösa men ser riktigt intressanta ut. ? De är något ni borde ta med i testlabbet.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-22 12:45
Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Kul! Du får gärna se om du kan hitta Pioneer Rayz Plus också, de är inte trådlösa men ser riktigt intressanta ut. ? De är något ni borde ta med i testlabbet.

Ah tack för tipset, kände inte alls till dessa men de ser ju riktigt intressanta ut! Har ingen svensk eller europeisk kontaktperson hos Pioneer tyvärr, drog iväg ett mail till deras generella kontaktadress på vinst och förlust, men jag ska försöka ta mig förbi Pioneer när jag är på plats.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-22 14:51
Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Kul! Du får gärna se om du kan hitta Pioneer Rayz Plus också, de är inte trådlösa men ser riktigt intressanta ut. ? De är något ni borde ta med i testlabbet.

Fick tag på en svensk representant hos Pioneer som berättade att de fortfarande inte vet något om hur Rayz-produkten ska marknadsföras i Europa, vilket han skulle återkomma om när han vet mer. Med andra ord ligger en svensk lansering förmodligen en bit bort är jag rädd.

Ursprungligen av ekloev:

Fick tag på en svensk representant hos Pioneer som berättade att de fortfarande inte vet något om hur Rayz-produkten ska marknadsföras i Europa, vilket han skulle återkomma om när han vet mer. Med andra ord ligger en svensk lansering förmodligen en bit bort är jag rädd.

Kul att du fick snabbt svar, synd på svaret dock! Hoppas de kommer till Europa också, tror att de kan vara riktigt bra. ? Är lite lätt headset-nörd.. ??

  • Medlem
  • Vasa
  • 2017-02-23 09:30

Nokias telefoner skulle jag gärna vilja veta mera om.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-23 09:34
Ursprungligen av thaniz:

Nokias telefoner skulle jag gärna vilja veta mera om.

Jag ska spionera på Nokias/HMD:s bås, har hört av mig till deras internationella PR men inte fått svar så det får bli att besöka båset och hoppas på att det inte är så mycket tryck just då.

Jag vet inte om Garmin kommer att vara närvarande.
Hursomhelst är de där så skulle jag vara jätte tacksam om du kunde snoka om det kommer någon uppföljare till Vivosmart HR /HR+
(aktivitetsarmband).

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-25 13:42
Ursprungligen av Wille_3:

Jag vet inte om Garmin kommer att vara närvarande.
Hursomhelst är de där så skulle jag vara jätte tacksam om du kunde snoka om det kommer någon uppföljare till Vivosmart HR /HR+
(aktivitetsarmband).

Garmin har ett bås på mässan så jag ska ta mig dit och höra mig för om en eventuell uppföljare till Vivosmart HR, tack för uppslaget!

Tack och trevlig resa!

1
Bevaka tråden