Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Egna CD i iTunes med Apple Music

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Stämmer det att man inte kan ha egenrippad musik i iTunes och synkronisera med iPhone om man prenumererar på Apple Music?

Nope! Jag har egna rippar och det fungerar fint! Laddade även upp när Apple music match var nytt för några år sedan.

Ursprungligen av SweSG:

Nope! Jag har egna rippar och det fungerar fint! Laddade även upp när Apple music match var nytt för några år sedan.

Lade du till egna rippar efter att du aktiverat Apple Music eller fanns dessa i iTunes redan innan (det senare fungerar).
Om det nu går att göra har du någon enkel förklaring/instruktion för det?

Ursprungligen av hummel:

Lade du till egna rippar efter att du aktiverat Apple Music eller fanns dessa i iTunes redan innan (det senare fungerar).
Om det nu går att göra har du någon enkel förklaring/instruktion för det?

Apple Music testade jag bara några månader. Men vill minnas att man kunde ladda upp där också. Eller jag är 99% säker. Sedan ska det finnas i Apples moln. Tyvärr kommer jag inte ihåg hur jag gjorde.

från https://support.apple.com/en-ae/HT201593
"If you're a member of Apple Music or subscribe to iTunes Match, you have iCloud Music Library turned on. When you have iCloud Music Library turned on, you can't manually manage music. You can still manage videos using the steps below."

All information hos apple talar om att musik som finns i iTunes INNAN man aktiverar Apple Music kommer överföras.
Jag är mer än 99% säker på att det inte fungerar.

1
Bevaka tråden