Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Loopa fil i premiere elements

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2017-02-19 22:51

Sitter med ett projekt i Premiere elements 10, testat att exportera i flera olika varianter, men när jag sedan skall spela upp filmen på en (bli inte arga nu) Android så går det inte få den att loopa. Jag har använt olika appar som skall kunna loopa, men den stannar efter filmen är slut i alla fall. Någon som kan gissa på vad jag gör för fel? (mer än att använda android)
Filmen skall vara med på en konstutställning som öppnar på lördag!
Tacksam för hjälp och tips på billiga lösningar!
Thomas Morkvist

Ursprungligen av ntg:

Sitter med ett projekt i Premiere elements 10, testat att exportera i flera olika varianter, men när jag sedan skall spela upp filmen på en (bli inte arga nu) Android så går det inte få den att loopa. Jag har använt olika appar som skall kunna loopa, men den stannar efter filmen är slut i alla fall. Någon som kan gissa på vad jag gör för fel? (mer än att använda android)
Filmen skall vara med på en konstutställning som öppnar på lördag!
Tacksam för hjälp och tips på billiga lösningar!
Thomas Morkvist

Vilka appar har du provat med? Castar du till cromecast eller ska du visa den på telefonens/plattans skärm?

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2017-02-19 23:39
Ursprungligen av mendezzz:

Vilka appar har du provat med? Castar du till cromecast eller ska du visa den på telefonens/plattans skärm?

En Android mediaspelare hdmi till tv. Provat VLC. MX player och ett tiotal till som jag inte kommer på namnet på nu...

Har du provat denna?

Med VLC;

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2017-02-20 00:08
Ursprungligen av keptang:

Har du provat denna?

Med VLC;

Har provat båda, men filmen stannar vid slutet...
När jag kör quicktime på Mac eller mediaspelaren på Pc, så fungerar det.

Senast redigerat 2017-02-20 08:37
1
Bevaka tråden