Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Amanda testar Jaybird X3

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac testar de trådlösa sporthörlurarna Jaybird X3 med många tillbehör och en medföljande app där du själv kan bestämma hur det ska låta.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-02-16 14:48

Vilket härligt test. Bra jobbat!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2017-02-16 19:44

Jag har Jaybird Freedom som är ännu mindre och lättare än X-modellen. De är väldigt bra för att vara små BT-lurar. Det enda aber som jag upplevt på tre-fyra månader är att propparna lite för lätt ramlar av från lurarna när de ligger och skaver i någon ficka.

Ursprungligen av beh:

Vilket härligt test. Bra jobbat!

Tack så mycket, kul att höra!

Ursprungligen av rk:

Jag har Jaybird Freedom som är ännu mindre och lättare än X-modellen. De är väldigt bra för att vara små BT-lurar. Det enda aber som jag upplevt på tre-fyra månader är att propparna lite för lätt ramlar av från lurarna när de ligger och skaver i någon ficka.

Vad lustigt, använder du skum- eller silikonpropparna? Jag tyckte att skumpropparna nästan satt för bra så de knappt gick att ta av utan att de gick sönder.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2017-02-17 14:55
Ursprungligen av amandareventlid:

Vad lustigt, använder du skum- eller silikonpropparna? Jag tyckte att skumpropparna nästan satt för bra så de knappt gick att ta av utan att de gick sönder.

Silikonpropparna. Jag undrar om det inte är en tillverkningsmiss. Nu när jag måste ha en mellanstorlek på ena sidan (för att den ena minsta är borta) så sitter den kvar men inte den minsta.

Batteritiden är för patetiskt låg med tanke på att det är 2017.

Mina laddar jag en gång var 3:e vecka och tränar 1-2 timmar om dagen, 5-6 dagar i veckan.

FÖ: Schysst recension/test. Keep up the good work.

Ursprungligen av ibra_apple:

Batteritiden är för patetiskt låg med tanke på att det är 2017.

Mina laddar jag en gång var 3:e vecka och tränar 1-2 timmar om dagen, 5-6 dagar i veckan.

FÖ: Schysst recension/test. Keep up the good work.

Vad har du för hörlurar?

Ursprungligen av ibra_apple:

Batteritiden är för patetiskt låg med tanke på att det är 2017.

Och nu är det 2018. Har det blivit bättre?

Köpte själv ett par X3 förra veckan. I allmänhet nöjd, men de håller på och säger "Headphones connected" med jämna mellanrum, medan ljud spelas (så jag visste redan att de var anslutna).

Annars är det väl som alltid med trådlöst; inga garantier.

Ursprungligen av amandareventlid:

Vad lustigt, använder du skum- eller silikonpropparna? Jag tyckte att skumpropparna nästan satt för bra så de knappt gick att ta av utan att de gick sönder.

Jag kunde ta av mina utan bekymmer, faktiskt. Bytte till silikon som jag är van vid från mina tidigare in-ear-lurar. Men de lossnade ju lite då och då, så det kanske är en fördel att de sitter lite hårdare.

1
Bevaka tråden