Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 6 - Svart skärm! Hjälp!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Min iPhone 6 skärm har slocknat och är alldeles svart. Jag har prövat hålla in knapparna för att starta om den. Jag har känt vibration ifrån den när jag höll in knapparna, även hört ljudet av en skärmdump. Är det skärmen som lagt av och inget jag kan göra själv? Vad tror ni?

Tack på förhand!

Återställ i iTunes.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Återställ i iTunes.

Försökt, men det står "iTunes kunde inte ansluta till iPhone-enheten ”Johans iPhone” eftersom den är låst med en lösenkod. Du måste ange lösenkoden på iPhone-enheten för att den ska kunna användas med iTunes." Har du något förslag hur jag ska gå tillväga?

Ursprungligen av josakar:

Försökt, men det står "iTunes kunde inte ansluta till iPhone-enheten ”Johans iPhone” eftersom den är låst med en lösenkod. Du måste ange lösenkoden på iPhone-enheten för att den ska kunna användas med iTunes." Har du något förslag hur jag ska gå tillväga?

Testa håll in låsknapp och hemknapp i tio sekunder medan du har den ansluten till iTunes.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Testa håll in låsknapp och hemknapp i tio sekunder medan du har den ansluten till iTunes.

Det går inte, för som jag skrev tidigare så vill den inte ansluta till Itunes.

Ursprungligen av josakar:

Det går inte, för som jag skrev tidigare så vill den inte ansluta till Itunes.

Då är det nog service som gäller.

1
Bevaka tråden